Visam frumos, eram pe plaja, îmbrățișați, goi și era atât de frumos. Ma sarutai încet în timp ce eu..
Catalogul se izbește cu putere de banca mea scoțându-ma cu forța din visul meu minunat. Îmi ridic capul de pe banca, mijind ochii încercând sa observ cine ma trezise cu atâta ura pana când îi aud vocea. Vocea aia subțire și enervanta de baba ieșită din spitalul de nebuni.
-Domnișoară Edwards, îndrăzniți sa dormiți la ora mea?
- Pai, ce vi se pare ca fac?
Veșnicul bâzâit al bârfelor din clasa se opri brusc, toată atenția colegilor îndreptându-se exact asa cum ma așteptam, spre mine .
Scorpia bătrână se uita la mine mirata și își pune mâinile în san, încercând încă o data pe ziua de azi sa para autoritara. La fel ca și în celelalte dăți, nu i-a ieșit.
- Ma scuzi, domnișoara Edwards, nu credeți ca sunteți cam nepoliticoasa?
- Nu va scuz deloc, visam chiar foarte frumos, iar dumneavoastră m-ați trezit.
Clasa scoate un "ooo" în timp ce câțiva colegi încearcă să-și calmeze hohotele de ras.
Profesoara Timberly scoate un plescait și își ridica ochelarii mai bine pe nas, privindu-mă de sus.
-Detenție doua ore, domnișoara Edwards. Ora s-a terminat.O priveam urat pe profesoara în timp ce ceilalți colegi se grăbeau sa iasa din clasa. Aceasta doar îmi zâmbește acru și iese de asemenea pe ușa.
Oftez nervoasa și îmi scot telefonul din geanta pentru a amâna a treia oara pe săptămâna aceasta o întâlnire. După câteva minute îi aud vocea în telefon.-Da, iubito?
- Hei iubire, uite, trebuie sa te anunț ca nu pot sa vin azi la întâlnire. Am detenție doua ore.
-Din nou?
-Din nou.
Brusc, acesta îmi închide telefonul.Ai spune ca fiind împreună cu un profesor scapi mai repede de probleme, nu? Defapt, nu, niciodată nu e asa. Aparent, pretențiile profesorului devin mai mari odată ce devii amanta lui.
Recunosc, nu a fost cel mai deștept lucru sa ma încurc cu un profesor. Defapt, n-a fost deloc un lucru deștept, ținând cont ca acesta era și măritat. Însă domnul profesor Adams, cum trebuia sa îi spun în intervalul liceului, era chiar foarte arătos. Mult prea arătos și tânăr. Era, cum s-ar zice mai bine, irezistibil.N-am fost niciodată o modesta asa ca nu pot nega faptul ca și eu arat foarte bine pentru cei 18 ani ai mei. Iar profesorul, a observat și el asta.
Deci cam asa a început totul, puțin flirt, priviri ascunse și șoapte. Apoi totul a mers mult mai departe. Profesorul a început sa își neglijeze nevasta, însă nu ma deranja. El mi-a spus ca nu o iubește, niciodată nu a iubit-o, i-au obligat părinții sa se căsătorească. Și eu îl cred, soția lui e mai mare și mai bătrână decât el. De asemenea, mai urata.
Suntem de 6 luni împreună și momentan, nu s-a aflat nimic. După ce aveam sa termin liceul, ne vom muta în alt oraș unde ne vom cumpăra o casa și vom trai împreună. Avea sa fie bine, mi-a promis asta.Las telefonul pe masa și îmi îndrept privirea spre ceasul de pe perete. Mai aveam o ora și jumătate de detenție, însă Christian era probabil supărat ca am amânat iar întâlnirea pe care o tot plănuiam. Își luase liber și inchiriase o camera la hotel, iar eu, aveam sa întârzii mult. Ceea ce nu e deloc bine.
CITEȘTI
Possession
Romance"Îmi închid ultimii nasturi de la cămașă și ma apropii de fereastra pentru a putea observa cum soarele răsare dintre norii pufoși. Colturile guri mi se întind formând un zâmbet leneș în timp ce îi simt mâinile imbratisandu-mi corpul de la spate și...