Szinte egyedül.

110 6 0
                                    

Hát sziasztok, az Én nevem Nancy Morgan. Én egy 18 éves, kék hajú, 160 centis, visszahúzódó lány vagyok. A nagymamámmal, Elizabeth M.-el és a 13 éves húgommal Linda M.-el élek New York városában. Nehéz erről beszélnem, de szüleim nincsenek. Édes anyukám 2 éve hunyt el rák miatt, apukám pedig fél éve egy autó balesetben. Annyira megviselt, hogy teljesen magamba fordultam és csak egy ember maradt nekem akire számíthatok, a legjobb barátnőm, Rose Walker. Ő egy 18 éves, vörös hajú, kissé flegma lány, de benne tudom, hogy megbízhatok. Most vagyok 12. osztályos a középiskolámban. Az osztályommal, hogy is mondjam, nem a legjobb a viszonyom. Én vagyok az a tipikus kiközösített lány, akit bántanak és beszólogatnak neki Rose-al együtt. Itthon mostanában nagyon nincsenek rendben a dolgok, amióta apukám elment, a nagymamám csak iszik, iszik és iszik. Bánt minket a húgommal, de sajnos nem tudok ellene mit tenni, az utcára nem mehetünk. Kiakar engem dobni otthonról mert rossz hatással vagyok a húgomra. A nevelő otthonba már nem mehetek vissza, hiszen betöltöttem a 18. élet évem, de más hova nem is akarok menni, a kishúgomat nem hagyom magára egy ilyen vadállattal. Előfordult már, hogy a szomszédok jöttek segíteni, amikor ránk támadt, de mindegy is inkább mesélek az életem többi részéről. Igazából, ha eddig egy ártatlan jó kislánynak hittetek, akkor el kell, hogy szomorítsalak benneteket. A halál esetek miatt elkezdtem drogozni, napi szinten és a tanulást is elhanyagoltam. A jegyeim csak romlottak és romlottak, de persze senki nem tud hatni rám, hogy figyeljek oda mert nincs akit érdekelne. Rose tud motiválni egyedül, de ő is hasonló állapotban van mostanában. Ha már szóba jött az iskola, beszélek az osztálytársaimról. Mint általában az osztályokban, nálunk is van 3 grácia: Mary Kennedy, Susan Harper és Karen Becker. Mary a "vezetője" a kis csapatnak, a másik kettő csak fut utána. Ő a szőke, hosszú hajú bombázó, akinek a legnagyobb a szája, ráadásul a születésnapja ugyan akkor van mint nekem, ami neki persze tökéletes alkalom, hogy villoghasson az ajándékaival, amiket megvesznek neki a gazdag szülei. Susan és Karen 17 évesek, azaz fiatalabbak persze, mint őfelsége és annyiban különböznek, hogy Susan csak vihog mindenen, mint egy buta picsa, Karen pedig az "okosabb" flegma lány. Ezzel betekintést nyerhettetek egy kicsit az én csodálatos életembe, és megismerhettétek az én kedves ismerőseimet.

Mindig van kiútWhere stories live. Discover now