Ce se intampla cand parintii tai mor intr-un accident iar tu ramai doar cu o matusa? Cand hotarasti sa te muti in Londra doar ca sa stai in apartamentul pe care ti lau lasat mostenire insa matusa ta nu vrea sa vina si te muti singura?Desi matusa ta iti plateste toate facturile si iti trimite bani dat tot lipseste ceva. Acel ceva si apoi vine si scoala noua, profesorii noi si colegi noi, unii de treaba altii idioti. Si apoi acea gasca care nu lipseste din nici o scoala, cei mai rai baieti din scoala iar seful lor isi pune ochii pe tine si tu nu poti sa scapi de el? Nu mai poti sa te intalnesti cu alti baieti din cauza ca el te vrea si o sa raneasca pe oricine se apropie de tine, te sacaie si te enerveaza rau. Dar acel baiat are un secret, un secret care il face sa fie dur sau rece cu alte persoane dar care il face si demn de mila. Cum vor reusi oare acesti doi adolescenti sa se inteleaga?
Ea: O fata cu tupeu dar in acelasi timp si timida, visatoare, draguta si spontanta pleaca din Milton Point in Londra ca sa locuieasca in apartamentul parintilor ei care au murit dar care lau lasat mostenire. Il intalneste pe el, un baiat care are toata scoala la varful degetului mic, ii invarte pe toti dupa bunul plac si nu ii este frica de urmarile pe care le pot avea actiunile sale. Se lupta cu sentimentul de dragoste si ura combinate cu mila pentru cretul care i-a intrat in viata fara voie.Il place dar il si uraste, uraste faptul ca o atinge cand se astepta mai putin si ii plac ochii lui verzi ca un cristal, buzele trandafirii si buclele rebele care nu se omoara sa le aseze. Nu stie daca sa il plezneasca sau sa il sarute, sa il consoleze sau sa plece. Ea nu isi recunoaste sentimentele pentru el si nici el pentru ea.
El: Un rebel, un baiat cu o poveste pe care o tine ascunsa dupa o usa inchisa bine cu ura ca paznic, se ascunde dupa o perdea falsa care ii ofera satisfactie pentru o perioada scurta si tot ce viseaza la inceput e sa se culce cu nou-venita. Aceasta fata il fascineaza dar il si enerveaza in acelasi timp, nu stie daca o place sau o adora. Viseaza cu ochii deschis la ea, la buzele ei si chiar la tupeul si felul ei de a fi, adora felul in care se prosteste si ii face pe toti rada si iubeste latura ei copilaroasa si rasfatata care o arata cand te astepti mai putin. Pur si simplu o adora, o doreste, o vrea si chiar o iubeste dar pana sa accepte acest lucru in mintea lui se da doua lupte: Dragoste vs ura si nu stie sigur cine va castiga.
ATENTIE! Aceasta poveste contine scene de limbaj licentios si scene +18. Citesti pe propia raspundere. Stiu ca sunt multe povesti ONE DIRECTION dar nu cred ca una in plus o sa omoare pe cineva.
CITEȘTI
Dark vs. light (Harry Styles F.F)
FanfictionHarry inca se uita la telefon, brunetul mi-a dat drumul iar blondul ma intors cu fata la el si ma prins de incheieturi: -Ratati? Ti se pare ca suntem ratati?! A spus aceste lucruri mai mult in soapta si ma strangea de incheieturi foarte tare. Ma uit...