Harry ma tinea strans iar eu nu stiam cum sa scap, eram imbracata in tricoul lui si voiam sa plec. M-am ridicat incet si m-am apropiat de usa iar vocea cretului m-a facut sa tresar:
-Unde pleci?
-Pana la baie, spun cu o voce mice mica iar el se uita ciudat la mine.
-A doua pe stanga.
-Mersi, mi-am luat pantaloni care ii lasase in sufragerie geaca si m-am apropiat de usa. Am apasat pe clanta iar cand am vazut ca nu se deschide am simtit ca o sa mor de ciuda. M-am prelins pe langa usa si am simtit cum somnul ma rapeste.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harry P.O.V
Ma uitam la usa asteptand sa intre Tori dar tot ce vedeam e intunericul camerei.M-am dat jos si m-am dus dupa ea.Am zambit cand am vazut ca statea langa usa adormita de-a dreptul. Am luat-o in brate si am dus-o sus, am asezat-o in pat si am strans-o in brate. Sunt un nemernic, un idiot, un prost. Nu am nici-un drept sa o chinui asa. Ea nu mi-a gresit cu nimic iar eu ii fac viata u amara.
-Da-mi drumul! A zis dintr-o data iar eu m-am uitat ciudat.
-Tori? Am incercat sa o intreb ce are iar dupa cateva secunde mi s-a aprins beculetul, vorbea in somn.
-Nu, o sa moara, nu ii lasa sa moara. Ii iubesc, nu te rog! Vino inapoi nu ma lasa aici! Te rog! Ajuta-i nu-i lasa! Se pare ca cosmarul ala era oribil, oare ce ar putea visa atat de groaznic? S-a trezit respirand greoi si cu lacrimi in ochii. S-a uitat la mine si a spus:
-Ajuta-i Harry! Plangea si se sufoca groaznic asa ca am luat-o in brate si am incercat sa o linistesc.
-A fost doar un cosmar, linistestete.
-Ajuta-i!
-A fost un cosmar, nimic real! Nimeni nu a murit!
-Nimeni? In clipa asta arata ca un copil mic si inocent. Daca as fi avut o inima sigur s-ar fi inmuiat.
---------------------------------------------------------
Tori P.O.V
--------------------------------------------------------
De ce cosmarul asta se repeta iar si iar? Adica amintirea, inca vad cum parinti mei au murit in fata mea, cum nimeni nu ii ajuta. As fi vrut sa fiu si eu cu ei, sa nu ma chinui in halul asta. LAcrimile inca imi curgeau pe obraz iar Harry imi mangaia spatele.
-Hai la bucatarie.
-De ce?
-Sigur ai nevoie de ceva dulce, mi-a zambit dulce si s-a ridicat din pat intizand mana spre mine. I-am prins-o si m-a tras dupa el. Am ajuns in bucatarie si m-a pus pe un scaun. A scos doua boluri si le-a umplut cu cereale cu ciocolata.
-Ce faci? L-am intrebat uitandu-ma ciudat la cereale.
-O sa vezi, mi-a zambit dulce si a scos mai multe chestii, frisca iti place?
-Da! A umplut bolurile cu frisca si s-a uitat spre mine. A deschis gura si si-a umplut-o cu frisca direct din tub. S-a apropiat de mine si mi-a dat frisca pe nas.
-Ma gandeam ca vrei si tu, mi-a spus si a inceput sa rada.
-Gura mea era mai jos, i-am spus in timp ce ma stergeam de frisca.
-Esti atat de mica incat nu am vazut.
-Ce idiot, Harry a inceput sa rada si sa puna tot felul de chesti peste cereale si frisca: Fulgi de ciocoata, bombonele colorate, batoane dealea speciale pentru inghetata cu aroma de ciocolata, bezele si sirop cu ciocolata.
-Gata.
-Tu vrei sa ma indulcesti sau sa ma faci sa dau in diabet?
-Amandoua.Am ras si am luat bolul.
-De unde aveti atatea?
-Naill e un mancacios.
-Wow. Am inceput sa manancam si sa radem , era dragut in felul sau acest moment.
-Ce e aici? Cred ca rasetele noastre i-au trezit pe toti pentru ca pe usa au intrat Niall, Zayn, Liam si Louis. Eram oarecum speriata insa Naill a facut ochii mari, a zambit si a spus:
-Oh, gustare nocturna. Dati si la mine!
-Si noi vrem. Toti au inceput sa fac la fel cum a facut cretul in scurt timp devenind un mic party al noptii..
--------------------------------------------
Okay, deci sa va zic o chestie... Nu, nu sterg povestea dar cred ca o sa o mut pe contul pe care sunt mai activa.. DarkAngel6669 :)
Va astept pe contul ala si scuze pentru capitolul scurt si plictisitor si va multumesc pentru sustinere.
CITEȘTI
Dark vs. light (Harry Styles F.F)
FanfictionHarry inca se uita la telefon, brunetul mi-a dat drumul iar blondul ma intors cu fata la el si ma prins de incheieturi: -Ratati? Ti se pare ca suntem ratati?! A spus aceste lucruri mai mult in soapta si ma strangea de incheieturi foarte tare. Ma uit...