Ma aflam in sala de mese a restaurantului,acordandu-mi chitara.Mai era doar o ora pana ce copii vor sosi,toata lumea era linistită,insa Foxy dormea din nou pana tarziu.
-Bonnie,mergi si trezeste-l pe Foxy,cine stie cat va mai dormi!strigă Freddy de pe scena.
Am aprobat si am luat-o cu pasi mici si tremurati spre cabina lui Foxy.
Oh doamne,inima stupida,functioneaza cum trebuie!
Da,m-am îndrăgostit de Foxy,insa el ma vede doar ca pe fratele mai mic.
-Foxy,trezestete,trebuie sa te pregatesti pentru spec-.....m-am oprit când am vazut ca nu era nimeni.
M-am uitat prin toata cabina,insa era de negăsit.
-Foxy!strig eu căutând in continuare.Haide Foxy,nu te poți ascunde la nesfârsit!Trebuie sa te pregatesti pentru spectacol,tu esti in deschidere azi!spun dar nimic.Foxy,serios,ma supăr daca nu vi acum la repetiti!spun serios insa nu aud decat usoara melodie al lui Freddy care repetă.Bine,treaba ta,dar eu nu mai vorbesc cu tine!spun si vreau sa ies din cabina,dar sunt oprit de Foxy care ma prinde de mana.
-Scuze,nu te supăra.Am vrut sa ma joc putin cu tine.spune el trist.
Oftez si zâmbesc.
-Nu-i nimic.Haide la repetiţi.spun tragandu-l din cabina.
Am mers asa,unul langa altul,simțind cum inima aleargă la un maraton de 60 km.
Am ajuns si imediat Foxy a fost luat la țipete de catre Golden Freddy.
-Mereu aceasi rutina.il aud pe Springtrap din spatele meu.
La fel ca mine,este îndrăgostit de Golden Freddy si la fel a mine,nu i-a spus pana acum.
Am chicotit,după care mi-am dres glasul.
-Goldy,cred ca ar fi mai bine sa il lasi pe Foxy sa repete in loc sa tipi la el ca nu a repetat.spun chicotind.
Acesta maraie nervos,dar acceptă si pleaca spre bucătărie.
-Mersi.spune Foxy rasufland usurat.
-Nu am facut-o pentru tine,ci pentru faptul ca spectacolul asta are 30 de copii iar tu esti in deschidere.Trebuie sa iasă cat mai bine,asa ca dute si repeta.spun după care plec.
Ufff,uneori poate fi asa greu sa vorbesti cu el.
CITEȘTI
I Love My Foxy
FanfictionBonnie x Foxy = Fonnie Carte yaoi,Fanfiction,daca esti homofob nu citi.