Ma trezesc in brațele lui Foxy,amandoi doar in boxeri.
Stai.....boxeri?!
M-am rosit la fata mai ceva ca o tomato,încercând sa ma ridic.
-Unde crezi ca pleci?spune Foxy,strangandu-ma in brate.
-Um.....repetiti?spun confuz.
Acesta imi prinde bărbia,după care isi presează buzele de ale mele.
-Nu crezi ca ar trebui sa te îmbraci?spune chicotind.
-L-Legat de asta,de ce?spun făcând semne spre noi.
-A fost cald si tu erau decat in prosop.spune ranjind pervers.
L-am impins in piept,rosu.
După ce ne-am schimbat,am mers la ceilalți care se uitau uimiti la Foxy.
-Visez sau Foxy a venit mai devreme la repetiti?spune Goldy,dandu-si usoare palme.
-Ala sigur e Foxy?spune si Mangle confuza.
-Da,e Foxy.spun eu râzând.
Era o premieră.Foxy,venind la repetiti cu 10 minute mai devreme?Asta da miracol.
-Bonnie,ai putea veni cu mine pana in birou?il aud pe Freddy din spate.
Incuvintez si plec cu el spre birou.
-Care e problema?spun cand ajungem.
-Tu si cu Foxy sunteți impruna,nu?spune punandu-se pe scaun.
Stai,ce?
-Ha?spun confuz.
-Deci da.Ma bucur pentru voi.spune zambind.
-De unde......?
-Foxy nu ar veni niciodata mai devreme la repetiti.Si cum tu erai cu el,amandoi bucurosi.....plus a l-am vazut cum a intrat la tine in cabina.spune simplu.
-Ohh,hehe.spun stanjenit.
-Oricum,uite programul vostru.Aveti notat tot.spune si imi da o foaie.
O i-au si plec,uiandu-ma pe ea.
Hm,sunt.......3 SPECTACOLE IN ACEASI ZI?!LA 30 MINUTE DIFERENA!
-NU SE POATE!strig eu când ajung.
-Ce sa întâmplat?spun restul si vin in spatele meu.
-3 in aceasi zi la jumate de ora diferenta?Nu vom avea timp sa curatam,e un ditamai restaurantu,ne ia 2 ore sa il facem pe tot!spune unul dintre colegi.
-Stiu,dar e programat!Nu putem amâna,numărul de copii e de 50 la fiecare si se plăteste mai mult decat bine.spun si oftez.Uite cum facem.....spun si le spun planul,toti deja pregatindu-se.
-Esti sigur ca va merge?spune Springtrap stresat.
-Sunt anumite zone unde nu merg copii,pe alea le închidem si nu le curatam.Altele unde merg mulți,acolo avem grija mai mare.Cuptoarele sunt pline de mâncare,toate instrumentele sunt acordate.Totul va fi bine.spun notand ceva.
-Ce notezi?spune curios.
-Cam cat ne-ar lua sa facem curățenie in camerele folosite......27 de minute!In 3 minute vom avea timp sa ne tragem rasuflarea.spun si las pixul.
-Ok,cum?spune confuz.
-Matematica.spun simplu,dând din umeri.
-Si cat timp ar dura un sărut cu iubitul tau?il aud pe Foxy cum sopteste in spatele meu.
Am sărit cat colo,aproape daramandu-l pe Springtrap.
-Bonnie,esti rosu!Esti sigur a esti bine?spune confuz.
Am înghițit sonor,dând din cap când in semn ca nu,când in semn ca da.
-Bine,sunt confuz.Stie cineva limbajul asta?strigă el atrăgând atenția.
-E limbajul ca începe spectacolul!spun si i-au chitara.
Acui acu,trebuie sa cânt cate 3 melodi la 3 spectacole,sa ajut in bucătărie.......uff,sper sa reusim.
CITEȘTI
I Love My Foxy
FanfictionBonnie x Foxy = Fonnie Carte yaoi,Fanfiction,daca esti homofob nu citi.