1/Hij is zoooo mooi,maar dan ook echt wel super knap!!!/

8 0 0
                                    

Camille

"Camille,wakker worden!"hoor ik mijn moeder aan de andere kant van de deur brullen.Ik zucht en trek het laken helemaal over me heen.Ik hoor hoe ze de deur opendoet en de gordijnen opentrekt."Mam,het is nog maar 7 uur"mompel ik."Wil je dan te laat komen op je eerste schooldag?"vraagt ze.Ik zucht nog dieper,maar gooi dan toch het deken van me af.Mijn moeder gaat de kamer weer uit.Ze is echt een heel goeie moeder alleen kan ze er echt niet tegen als ik haar tegenspreek.Ik wrijf vermoeid in mijn ogen en doe de kleerkast open.Ik pak ondergoed  en mijn kleren voor vandaag.Ik loop mijn kamer uit en ga de badkamer binnen.Ik draai het slot om en kleed me uit.Als ik klaar ben met me te douchen doe ik mijn ondergoed aan.Ik trek mijn lievelingspull van adidas over mijn hoofd en doe een lichtroze broek aan.

Ik heb echt een hekel aan school

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik heb echt een hekel aan school.Het is nu 1 september en dus de eerste schooldag voor mij in het 5de middelbaar.Hopelijk zit ik terug bij mijn beste vriendinnen Clara en Lena in de klas,die maken school nog wel leuk.Ik doe nog rap wat make-up op en ga dan naar beneden.Ik prop snel een boterham naar binnen en als ik mijn tanden heb gepoetst besluit ik om te vertrekken naar school.Het is inmiddels toch al half 8 en het is een eindje fietsen vooraleer ik er ben.

"CAMILLE!!!"hoor ik opeens achter me op het schoolplein."LENA!!!"roep ik terug en vlieg mijn vriendin in haar armen.Na een uitgebreid gesprek  dat vooral over jongens ging zie ik Clara op ons afkomen stormen.Alweer komt er een lange knuffel aan.We zitten op een bankje te praten als mijn oog valt op een jongen die iets verder dan ons is komen staan.Mijn mond valt open.Hij is zoooo mooi,maar dan ook echt wel super knap!!!Ik besef me dat ik hem al de hele tijd aan het aanstaren ben dus wil ik mijn hoofd wegdraaien,maar dat lukt niet echt.Ik kan mijn ogen niet van hem los rukken.De bel haalt me uiteindelijk toch uit mijn gedachten en ik loop dan naar de leerkracht waar we ons klasnummer van krijgen.

Zoals verwacht zitten we allemaal weer in de zelfde klas.We lopen allemaal naar onze klastitularis toe.Ik zit nog steeds met mijn gedachten bij de jongen die ik toennet heb gezien dat ik niet door heb dat iedereen al is vertrokken naar zijn klas."Hey,kom je,iedereen is al weg hé"hoor ik opeens een stem voor me zeggen.Ik kijk op en kijk recht in de ogen van ja,je kon het al raden de knappe jongen van toenet.Ik voel dat ik het warm krijg van binnen.Ik volg de jongen naar mijn klas.Wacht wat!?Zit hij bij mij in de klas???"Ik ben trouwens Logan "zegt de jongen die blijkbaar Logan heet."Ca...Ca...Camille"stotter ik terug.Ik kon mezelf wel een mep verkopen moet ik tegen de knapste jongen ooit weer beginnen stotteren natuurlijk.We gaan onze klas binnen en ik ga naast Clara zitten."Waar bleef je nou?"vraagt ze.Ik hoor haar amper,want mijn ogen zijn alleen maar op hem gericht samen met mijn gedachten.

Hy lezertjes,hoe vinden jullie het eerste hoofdstuk al?Laat maar gerust opmerkingen en tips achter in de reacties hier beneden en vergeet niet te stemmen als je het goed vond.xxx

CamilleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu