Daca cineva ar fii infectat nu va putea raspandii prea mult acel virus din cauza ca milităria va fi deja la curent cu ce se intampla si va lua masuri:
1: Va izola locul infectatului..Nimeni nu intra,nimeni nu iese. Si astfel acel tip va fi omorat pe loc.
2: Daca ar fii prea tarziu pentru a anihila primul infectat atunci zombii nu vor fi in stare sa diatruga un tanc sau mai multe.
Primele victime fiind astfel anihilate si ele.
Daca zombii ar fii in zonele mai rurale unde nu este militărie atunci vor fi alte cauze de care victimele virusului nu vor traii prea mult.
1: Clima fierbinte--
In zonele fierbinti carnea va putrezii repede cazand si nerămănând nimic din ei..acolo vir fii si primele prazi ale animalelor ce vaneaza ființe incete.
2: Clima rece--
In climele reci(in timpul ierni sau Polul Sud,Polul Nord)
Carnea de pe zombiu va ingheta din cauza ca sangele nu se mai misca iar corpul va fii tot mai rece pana la inghet.
Lupii,bufnitele,soimii vor ataca zombii fiind o prada din nou lenta ca si in cazul Climei fierbinti.DECI OAMENI BUNI.
SUNT ATÂTEA MOTIVE DE CARE ZOMBII NU VOR PRELUA CONTROLUL INCAT NICI NU TREBUIE SA VĂ GÂNDIȚI IN CAZ CA CINEVA VA FI INFECTAT VREODATA.
P.S. VIRUSUL ACESTA EXISTA LA FURNICI DAR SUNT SANSE FOARTE MICI DE A FII LUAT DE UN OM..POATE DOAR DE IN MORT.
CITEȘTI
Ce nu știi despre zombii?
HorrorO carte care v-a descrie zombii si motivele de ce nu ar putea ei traii prea mult timp. Sper sa vă placă!!