Oj nej imorgon börja skolan då börjar jag i 9. Men jaja det kommer ändå vara kul och vara med kompisar och prata med dom på rasten och det. Men Marcus han är inte bra han är bara stör nån sms mig det för Marcus hej jag älskar dig skrev han. Jag hata dig jag kommer aldrig i livet bli ihop med dig skrev jag. Godmorgon Ellenor nu ska du äta frukost. Sen ska du sminka dig om du vill sa mamma. Okej då. Nu har jag ätit upp mamma. Bra. Nu skulle jag sminka mig. Men sen ringde nån mig. Jag kollade du på min mobil det var min pojkvän Hampus. Ska jag svara. Nej jag svara sen måste ju sminka mig föst nu klickade jag på 👎🏻👎 men efter en minut så ringde han igen. Va fan vill han jag lägger på igen sen svara jag när jag är klar på sminket. Nu var jag klar då försökte jag ringa honom men var upptagen. Men va fan han ringde ju föst. Efter två minuter så ringde han då svarade jag. Hej Ellenor. hej Hampus. Varför svarade du aldrig mig på sms Ellenor? För jag sminkade mig. Jaha men du kunde ändå svara mig fast du sminkade dig. Och jag vet men vad ville du säga. Jag kan säga det imorgon när det är skola igen. Okej då men varför ringde Du mig då. För jag bara ville det men jag säger det imorgon okej. Okej hejdå. Hejdå älskling. Nu hade vi prata klart. Nu skulle jag gå till min kompis Ella. Nu knakade jag på. Hon öppnade dörren när hon öppnade då var Hampus där. Hon försökte stänga dörren man jag han ta min fot mellan dörren. Nu sa Hampus hej Elenor kom bara in. Då sa Ella bara nej du är inte bjuden hit. Varför inte. För du är jätte dum mot Hampus. Nej det är jag inte. Nej det är hon inte sluta Ella sa Hampus. Men du ha fan själv sagt det sa Ella. Nu gick jag hem och sa allt till mamma och pappa.
.
YOU ARE READING
Elenor och familjen
ActionDenna boken handlar om en flicka som heter Ellenor som var 15 åring. Och en kille var kär i henne han heter Marcus. Men Ellenor hatare honom och men han älskade henne fast dom inte var ihop och hon hade en pappa som heter pappa Ludvig och hade ocks...