JJWOOCHANJJ: Sooyun .
JJWOOCHANJJ: iş görüşmesi nasıl geçti ?
JJWOOCHANJJ: alındın mı ?
S00yun: alındım demek isterdim...
S00yun: ancak Hayır :'(
JJWOOCHANJJ: işinde iyi olduğuna eminim , neden almadılar?
S00yun: bilmiyorum sadece Yetersizsin dediler. Diğer gelenler sadece 3-4 dil bilirken bana yetersiz demeleri çok saçma . Anlayamıyorum , Tam mı konuşamadım ki.
JJWOOCHANJJ: Üzülme güzelim , birsürü şirket var eminim birisine girip mükemmel şekilde çalışacaksın.
S00yun: Umarım .
JJWOOCHANJJ: ama aklıma takılan birşey var .
S00yun: ??
JJWOOCHANJJ: Ben daha ingilizceyi düzgün konuşamazken , başvuru için gelen insanların bildiği 4 dile sadece dedin , burdan senin 4 'ten fazla dil bildiğini mi çıkarmalıyım?
S00yun: evet ㅋㅋㅋㅋㅋ
JJWOOCHANJJ: tam olarak kaç dil bildiğini sorabilir miyim ?.
S00yun: ingilizce , Fransızca , japonca , Çince ve Rusça biliyorum. Birde şu sıralar İtalyanca öğreniyorum .
(Görüldü 15.09)
JJWOOCHANJJ: bir dakika , nefes almam gerek .
JJWOOCHANJ: SEN DELI MSIIN BE KADIN? Bunu Nasıl Bu kadar normal şekilde yazarsın . Ben kendi dilim harici dil bilmiyorum.
JJWOOCHANJJ: Sanırım daha fazla aşık oldum.
(Görüldü 15.12)
JJWOOCHANJJ: yani ,ingilizceye aşık oldum . Önceden zaten seviyorum.
Ama şimdi senin bildiklerini görünce daha bir aşık oldum.JJWOOCHANJJ: ingilizceye
(Görüldü 15.14)
S00yun: biliyor musun chanwoo ,
S00yun: aşık olduğun şeyin Sadece
ingilizce olmamasını isterdim.(S00yun çevrim dışı)
JJWOOCHANJJ: ne ?
JJWOOCHANJJ: anlamadım , Şimdi burdan ne çıkarmalıyım. Daha çok dil bilmem gerektiğini mi ?
JJWOOCHANJJ: kızlar gerçekten korkutucu olabiliyor. Geçen gün noonama 'çikolata istiyormusun' diye sorduğumda suratıma 'istemiyorum' diye bağırmıştı . Eve Ona çikolata almadan gelince de 'niye bana çikolata almıyorsun' diye dövdü.
JJWOOCHANJJ: Yani bana bırakmadan açık açık anlat
S00yun: heol ...
S00yun: Zekisin falan ama bazen cidden aptal olabiliyorsun Chanwoo .
S00yun: Başka birşey demiyorum .
S00yun: iyi geceler .
JJWOOCHANJJ: pekâlââ
JJWOOCHANJJ:bu garipti , iyi geceler .
(JJWOOCHANJJ çevrimdışı)
(S00yun çevrimdışı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Message ||Chanwoo||
Short Story.............. S00yun: Kyungmi acilen yardımına ihtiyacım var S00yun: sence hangisi bana daha çok yakıştı? JJWOOCHANJJ: bence bu mükemmel fiziğe ilki daha çok yakışır S00yun: Kyungmi bana mı yavşadın , yoksa benmi yanlış okudum? S00yun: bir dakika ...