*Karol*
Dzisiaj chłopaki zaprosili nas na spotkanie. Tyle, że nie wiem w jakim celu. Trochę się boję, bo wiem jakie czasem mają pomysły...No dobra. Jest 17:30, a mamy spotkanie o 18:00, przynajmniej tak pisał Ruggero. Zacznę się szykować. No, tylko nie wiem w co się ubrać. Napiszę do niego, niech mi podpowie.
Do Ruggero:
Hej Ruggero. Podpowiedz mi proszę w co mam się dzisiaj ubrać na to spotkanie? Elegancko czy bardziej na sportowo i wygodnie???Od Ruggero:
Nie wiem. Ubierz się tak jak zawsze. Napisz też do dziewczyn, żeby się nie stroiły😘😘Do Ruggero:
Dobra, to do zobaczenia!Od Ruggero :
No cześć!No i dobra. Postanowiłam, że ubiorę czarne spodnie z dziurami i różowy Crop Top. Do tego czarne Conversy i gotowe. Z makijażem nie poszaleję. Nałożyłam korektor, puder, pomalowałam rzęsy tuszem, oraz pomalowałam usta beżową pomadką w płynie. Włosy związałam w kucyk i powyjmowałam pasemka z przodu, a następnie je podkręciłam lokówką. Byłam gotowa. Teraz napiszę do dziewczyn, bo zaraz będzie, że one wystrojone w sukienkach, a Karol przychodzi w spodniach.
Do Valu👑:
Jest z tobą Caro?Od Valu👑:
Tak, a co?Do Valu👑:
Pytałam się Ruggero, jak mamy się ubrać na to spotkanie, no i on napisał mi że mamy się normalnie ubrać, więc nie zaczynajcie się tam stroić! Ok?Od Valu👑:
No ok. A ty w co się ubrałaś?Do Valu👑:
Różowy Crop Top, czarne spodnie z dziurami i czarne ConversyOd Valu👑:
Okej to bayy💋💋Postanowiłam, że powoli będę już iść, bo za dziesięć minut mamy się spotkać. Wzięłam jeszcze moja torebkę i włożyłam do niej telefon, klucze, chusteczki, pieniądze i słuchawki, bo w drodze będę słuchała muzyki. Wychodzę z domu. Kieruję się do parku, gdzie ma być spotkanie. Wkładam słuchawki do uszu. Leci piosenka "Sabes". (**Piosenka w mediach**.)
Na szczęście nie mam daleko. Po pięciu minutach byłam na miejscu. W parku były już dziewczyny.
Caro miała na sobie spodnie z dziurami o jeansowym kolorze, biały Crop Top, oraz czerwone Conversy. Fryzurę i makijaż miała taki jak ja.
Valu miała na sobie białe spodnie z dziurami, miętowy Crop Top, oraz białe Conversy. Tak jak ja i Caro fryzurę i makijaż miałyśmy taki sam.
Wyglądałyśmy identycznie! Jak siostry!
- Hej dziewczyny! Wyglądamy jak siostry! - krzyknęłam!
- Faktycznie. To takie sweet! - powiedziała Caro.
- A gdzie chłopaki? Przecież mieli nas gdzieś zabrać.. - spytała Valu.
- Nie wiem.. Powinni zaraz być. Poczekajmy na nich o na tamtej ławce- wskazałam na ławkę obok latarnii. Posiedziałyśmy na niej 10 minut, a ich dalej nie było.- Kurde no! Gdzie oni są?! - krzyknęłam.
- Nie wiem. Może zadzwonię do Agusa? Ok? - my przytaknęłyśmy a Caro zaczęła wybierać numer do niego.- Ustaw na głośno mówiący, - powiedziała Val.
- Ok.
Po trzech sygnałach odebrał- Halo?
- Agus, gdzie jesteście? Bo my czekamy na was od kilkunastu minut.
- Obróć się!My się odwróciłyśmy, tam stali oni. Stali bez słowa, każdy z bukietem kwiatów w ręce i z szerokim uśmiechem na twarzy. Podeszli do nas.
- Cześć dziewczyny. Proszę to dla was.- Ruggero wręczył mi bukiet słoneczników, Agus, Carolinie dał bukiet tulipanów, a Mike, dla Val dał bukiet róż.
- Dziękujemy - odpowiedziałyśmy jednocześnie.
- A teraz zawiążcie sobie opaskę na oczy, bo idziemy w pewne miejsce. - powiedział Mike i każdy z chłopaków zawiązał nam oczy.
Prowadzili nas przez około 15 minut, aż w końcu doszliśmy. Odwiazali nam opaski z oczu, a przed nami ukazał się piękny widok. Byliśmy na plaży. Naprzeciwko nas był stolik, którego otaczały krzesełka. Było tam jedzenie, oraz nasz (naszej ekipy) ulubiony napój. Czyli Fanta. Usiedliśmy wszyscy przy stole i zaczęliśmy jeść.Po skończonym posiłku, poszliśmy się przejść wzdłuż plaży.
- Staniemy na chwilkę, ok? - spytał Rugge.
- Tak - powiedziałam. Oni uklekneli. Ruggero przede mną, Agus przed Caro, a Mike przed Valu. Zaczęli mówić razem.- Dziewczyno, która stoi przede mną. Chcę wytłumaczyć ci dlaczego to wszystko przygotowaliśmy. Jesteście dla nas bardzo ważne. Najważniejsze. Kocham cię. - i tu przestali mówić jednocześnie.
- Karol - powiedział Rugge.
- Caro - powiedział Agus.
- Val - powiedział Mike.
- Ja ciebie też - powiedziałyśmy jednocześnie.
- Zostaniesz moją dziewczyną? - spytał każdy do dziewczyny, która stoi przed nim.
- Tak. - odpowiedziałyśmy.
Ruggero wstał i mnie pocałował. Tak jak każdy chłopak. Gdy się ode mnie oderwał, a chwilę potem chłopaki od już ich dziewczyn, poszliśmy się dalej przejść. Po spacerze Ruggero odprowadził mnie do domu. Pożegnaliśmy się pocałunkiem i poszłam do domu. O godzinie 22:35 usnęłam.***
Hola todos!! Nowy rozdzialik!! Wiem, że jest do dupy, ale nie byłam w stanie napisać czegoś lepszego. Mam nadzieję, że choć trochę wam się spodoba.Polecam wam książki mojej kochanej FelicityNataliaNow, a najbardziej jedną jej książkę "Zauważ Mnie", której stuknął 1 tys wyświetleń. Gratuluję ci kochanie i życzę dalszych postępów.
Buziak❤❤
CZYTASZ
Ruggarol & Aguslina & Michentina || Instagram Soy Luna
FanfictionAktorzy serialu zakładają Instagrama