🌈🦄

111 12 10
                                    

Herkese merhabaaa. Gülben'e "Bir ropörtaj yapmak ister misin?" diye sordum, o da bu isteğimi geri çevirmeyip ropörtaj yapmayı kabul etti. Biz ropörtaj'ı yaparken çok eğlendik umarım sizde okurken eğlenirsiniz. Şimdiden iyi eğlenmeler ve okumalar. :D Sevgilerlee N.





Öncelikle selaam. Benimle röportaj yapmayı kabul ettiğin için çok teşekkür ederim. Wattpad'de beğendiğim yazarlardan birisin. Gerçi bir tek benim değil bir çok kişinin beğendiğisin 😄 Benim yaptığım ilk röportaj ve biliyorum ki seninde öyle. Bunu seninle yaptığım için gerçekten mutluyum. Aklımda değişik sorular var hem okuyucularını aydınlatmanı hemde seni daha yakından tanıma fırsatı yakaladıkları için heyecanlıyım. Aralarada kendi merak ettiğim soruları da araya sıkıştırıcam eminim ki okuyucularında bu sorularımı merak ediyordur. 😄 Daha fazla uzatmadan sorularıma ve senin cevaplarına geçelim.

İlk önce bize kendini tanıtır mısın?

Merhaba! Teşekkür etmene gerek yok. Asıl benim teşekkür etmem gerek, her konuda. Evet, ilk röportajım, heyecanlıyım ve bende mutluyum. Sorularını merak ediyorum!

Şimdii,İsmim Gülben. On dört yaşındayım ve Kıbrıs'ta yaşıyorum. Fazla duygusal, çabuk sinirlenen bir yapıya sahibim ve fazla hassasım, hem ruhsal olarak hem de fiziksel olarak... Bu kadar! sruıjks


Kısa ve öz diyorsun yani sklsls    Peki hiç kimliğini gizlemek istedin mi? Bildiğim kadarıyla wattpad de ki bazı yazarlar bu fikre başvuruyor sen ne düşünüyorsun bu konuda?

Kesinlikle ıosdgfıwhkj     Imm, aslında istemedim. Korktuğum bir şey vardı, o da ablamdan gizli burada yazmamdı ama sonra öğrendi ve olumlu karşıladı... Neyse ama konu bu değil... Bu fikre başvurmalarının gerçekten, geçerli sebebi varsa kabul ama neden okuyucularımızı kandıralım ki? Biz sizinle aile oluyoruz ve her şeyimizi birbirimize paylaşmalıyız. Özellikle de yazar. Her şey onun elinde ve ismini de saklarsa ne anlamı kaldı ki? Bilmiyorum anlatabildim mi ama işte... Belki de çekiniyorlardır.


Anlıyorum aslında bende öyle düşünüyorum neyse on dört yaşındasın daha üniversiteye gitmek için daha var ama ne olmak istiyorsun ya da ne okumak istiyorsun ? Yazarlığı bir meslek olarak düşünebilir misin ilerde?

Aslında ben matematikçiyim. Muhasebe üzerine okumak istiyorum. Apayrı bir şey ama hobi olarak devam ettirmek istiyorum tabii. (:

Hadi ya bende iktisat okuyorum biliyor muydun bu biraz röportaj dışı oldu ama skslsksk

Ortak bir yööön mkdjfhkdjohhıo


Aynen jskkska Peki wattpad'i ne zaman, nasıl keşfettin ?

2013 sonu sanırım. Yiğenim ablama, ablam da bana söyleyerek öyle keşfettim. Hesabım yoktu ve öylesine hikaye okuyordum ve Styles kurgusu aklıma yatınca dedim ki ben neden wattpad açmıyorum? VE İŞTE BURADAYIM!


İyi ki burdasın. İyiki wattpad seni bize kazandırdı. İlk hikayen neydi burada belki bilmeyen ve seni sonradan tanıyan vardır ve ilk bölümü paylaştığında neler hissettin?

Çok teşekkür ederim, iyi ki ben de siz sahibim!İlk hikayem, Styles. İlk bölümünü paylaştığımda heyecanlıydım, arkadaşıma mesaj atmıştım ve ilk okuyucumu kazanmıştım. Onu hiç unutamam. Çok farklı bir duyguydu. Sürekli aklımdan sorular geçiyordu. Acaba güzel oldu mu? Beğenecekler mi? Ne tepki verecekler? VE EN ÖNEMLİSİ DE ablam bunu öğrenirse ne olacak? Böyle böyle devam etti ama şimdi siz varsınız ♥


Raincornlara Özel RopörtajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin