Rap Monster ile hayal et

126 15 2
                                    


Sen iç mimarlık için özel bir şirkette stajersin ve yarına hayallerini gerçekleştirmek için bir şansın var, en iyi çizimini yapıp götürmen gerekiyor,ve kafanda hiçbir taslak yok. Acayip stres ve heyecan yapıyorsun. Salonda bir oraya bir buraya geziniyorsun. Kendine nasıl başaracağını veya başaramayacağını  haykırıyorsun ve bunu gören Namjoon yanına geliyor ve seni sakinleştirmeye çalışıyor.

"Dur sakin ol"
"Nasıl sakin olayım!, ya çizemezsem?"
"İşte bunu denemeden göremeyiz değil mi?"
"İyi ama aklımda hiçbir fikir yok ki " diyince  seni kollarından tutarak salon ile birleşik olan (amerikan mutfağı )mutfak masasına oturttu.Ardindan sana dönüp
"Şimdi saat kaç?"
"(Öğlen)2"
"Ee yapacak daha çok zamanın var sadece sakinleş ve kafanı boşalt" diyince sakinleşmeye çalıştın
"Sence yapabilirmiyim? "
"Kendine güvenirsen tabiki evet" diyince konsantre olmaya başladın
Namjoon : "vee bende bu arada senin emrindeyim! " dedi ve içerden kağıt kalem işlemlerini tamamladı. Eline kalemi aldın ve ona baktın fakat şöyle bir şey var ki elin titriyor. Bunu gören Namjoon elini tuttu ve

"Sen hayatımda gördüğüm en yetenekli mimar stajersin başarıcaksın! " dedi ve  bu sana daha fazla özgüven verdi .gözlerini kısa bir süreliğine kapattın ve ardından çizmeye başladın. Namjoon ise sana arkadan klasik müzikler ayarladı. Sen birkaç taslak çizdikten sonra beğenmeyip onları buruşturdun ve kalemini fırlattın, sen;

"Off! " diyince Namjoon ;
"Hayır , yenik düşme "dedi ve senin arkana geçti kalemi aldı ve senin elini de kavrayarak  (yani kalemi beraber tuttunuz senin elinin üstünde Namjoon un eli vardi) çizmeye başladınız çizerken sana birazcik da taktik verdi ardında geri yerine geçip devamını sana bıraktı .sana kahve yaptı, yemek verdi hatta sana masaj bile yaptı 😄 senin için herşeyi yapmaya hazır bir Namjoon var karşında çünkü sana fazlasıyla inanıyor .
Saat e baktığında akşam 8 olmuştu ,sen gün boyunca yorulup salonun koltuğunda uyuya kalan Namjoon u seyretmeye başladın. Ardından çizimine baktığında şaşırdın, çizerken demekki o kadar odaklanmışsın  ki kağıtta bildiğin Namjoon un salona bağlı mutfağı, salonu ,masanın üzerindeki çizimler, Kahveler ,atıştırmalıklar ve salonun koltuğunda uzanan bir adet Namjoon vardı. Namjoon un evi de düzeni de gerçekten güzeldi ve sen bunları çizdiğine inanamadın. Gerçekten  güzel ve içten bir resim olmuştu. Daha sonra sende yarının güzel olacağını umarak Namjoon un yanına kıvrılıp uyudun.
...

Patronlar çizimine bakınca adeta hayran kaldılar  ve seni direkt işe aldılar.
Sen eve vardığında gittin ve Namjoon a sıkıca sarıldın. O da işin olumlu olduğunu anladı ve sevindi.

"Başaracağını biliyordum"
"Namjoon sen gerçekten harikası,senin sayende oldu,seni çok seviyorum..."

Mutlu Son...
😊

❤Beyond The Scene (BTS)❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin