Avcılar ve Değişim

10 2 2
                                    

İki yıl sonra

Avcılar hâlen  ormandan ayrılmadılar orman içinde baraka tarzı  bir ev inşa  edip orada yaşamaya  devam ettiler, avcıların burda olması Ewan ve sürüyü koşullu  zorluklara itekledi.. Eskisi gibi kurt halinde ormanda gezemediler, uluyamadılar, avlanmaya dahi gidemediler buda kurt iç güdüsünü az da olsa yok ediyor gibiydi. Teo ve sürüsü avcılar geldiğinden beri Ewangilin evinde kalmaktalar  aralarındaki  buz dağı  çok  güzel bir şekilde  erimiş  oldu, iki sürüde  artık  daha iyi bir şekilde anlaşıyor  kavga yok, tartışma yok barış  içindeler..

Ewan ve lia'nın arasıda oldukça iyi ormanda herşey çok güzel giderken avcılar ise çıldırmak üzereler 2 yıl boyunca onları  ne kadar kışkırtasa  bile ellerine sonuç alamadılar, dolunaylarda bile Kevin da eskisi gibi değil daha çok sessizleşti  olgunlaştı..

Bu sabah ev gayet normal idi dolunaya daha 4 hafta var Ewan ile lia mutfakta kahvaltı  yapıyordular, birbirlerine yemek yediriyordular gülüyorlar birden Kevin mutfağa girdi      Ewan ile lia birden şaşırdılar  Kevin onların  böyle  olmasını  görmeğe artık tahammülü kalmamıştı sinirli bir şekilde  kendisine su aldı.

-Ewan: " Kevin bu sabah iyimisin acaba? "
- Kevin: " Ne zamandır umurunuzdayım ki?"
-Lia: " Kevin niye öyle diyorsun ki ne oldu şimdi. "
- Kevin: " Sen karışma Lia, Ewan ile aramızda  bir sıkıntı  var baksana beyefendi bu gün  çok hassas."

Ewan Kevin'nın bu hareketlerine sinir olmaya başladı Lia  ayağa kalktı  ikisininde çok  sinirlendiğini anlayıp  aralarına girdi. Ewan ayağa kalktı  Kevin kavga etmeyi çok  istiyordu kurt haline dönüştü 2 yıl sonra ilk dönüşen Kevin oldu Ewan hareketine öfke ile endişe  duygusu yaşadı  Lia aralarında  kavga çıkmasın diye dururken Kevin kafası  ile Lia'yı kenara attı  Ewan hala insan halinde ama Lia'nın yere düşürmesini görünce  ellerini sıktı kavga çırakmaması gerekliydi Jon ile Morgan koşa koşa mutfağa girdi aralarına girdiler Jon Ewan'ı alıp  dışarı çıkartmaya  çalıştı Kevin ise Lia' ya baktı uluyarak evden çıkıp  ormana doğru koşmaya başladı.

-Morgan: " Avcılar umarım  bulamazlar."
-Lia: " Neden bir anda böyle  oldu  anlayamadım ben. " demesi ile birlikte Lia'nın telefonu çaldı  arayan babasıydı.

-Babası: " Lia akşam yemeğinde annen ile bize katılır  mısın? "
-Lia: " Olur babacım tabii ki."
-Babası: "Hem annen ile seninle bir konuda konuşmamız gerekli, akşam  geldiğinde konuşuruz tatlım. " diyip kapattılar  Lia ne konuşacaklar acaba diye akşamı  ip ile çekti.

Orman da ise kurt haliyle dolaşan Kevin  avcılar  tarafından  vurularak yaralandı onu ayılmadan hemen alıp  eski bir fabrikaya götürdüler  ellerinden bağladılar. Uyanır  gibi oldu Kevin gözlerini hafif hafif açarken ona doğru  yürüyen bir adam Kevin'ı dövmeye  başladı, yarası  hala açık  olmasına rağmen dövmeye devam etti avcıların adamı.

Lia babasıgile gitti beraber sohbet ederek yemeklerini yediler sonra babası annesi ile gözleri ile hareket ederek konuşmaya hazırlık  yaptılar.

-Babası: " Ewan nasıl  kızım. "
- Lia: "Anlaşıdı konumuz Ewan, iyi baba evde kuzenleri ile birlikte."
-Annesi: " Lia baban ile ben uzun uzun konuştuk neredeyse 2 yıldır onun yanında  kalıyorsun."
-Babası: "Ve ne bir söz ne bir evlilik, biz böyle şeyleri takan bir aile değiliz biliyorsun ama herşeyden önce benim  kızımsın üzülmeni istemeyiz."

Lia anlamış bir şekilde kafasını salladı, yemeklerini yerken evin kapısı çaldı babası  ayağa kalkıp kapıya gitti, çok  yakın bir arkadaşı gelmişti selamlaştıktan sonra birlikte içeriye gittiler.

-Babası: " Hey bakın Max geldi." Dedi. Lia arkasını döndüğünde karşısında ormandaki avcıyı gördü  gözleri yerinden çıkacak kadar açılmıştı  avcıda onu tanımıştı, sessizce birbirlerine selam verdikten sonra Lia evden ayrıldı bir kaç adımdan sonra çalılıkların arkasına saklandı.

Lia'nın babası ve avcı  Max evde yanlız  iken kahvelerini alıp bahçeye çıktılar..

-Max: " Seni ne zamandır beri tanırım  sana bir gerçeği  demem lazım. "
-Lia'nın Babası: " Dinliyorum, ama pek iyi birşey diyeceğini sanmıyorum."
-Max: "Benim neler avlandığımı biliyorsun, bu kasabada da var en kötüsü küçük Lia onlar ile takılıyor. Kızını uyarman lazım kurt adamlara güven olmaz en iyi sen biliyorsun onları sende gördün. "
-Lia'nın Babası: "Nasıl  yani Ewan mı? Peki Lia onlardan mı? "
-Max: " Lia onlardan değildir  tabii hislerim yanılmıyorsa ormanda yaklaşık 20'e yakın kurt var. Bizimkiler bu gün  birini yakalamışlar. "
-Lia'nın Babası: " Dostum sen neler diyosun, kızımı  onlardan uzak tutmam gerek."
-Max: " Depoya gidelim de bir bak bakalım yakaladığımız kişi senin dediğin çocuk  mu."

Max ve Lia'nın babası  beraber yürümeye  başladılar Lia konuştuklarını dinledi oda onların arkasından Kevin'ı tuttukları depoya geldiler Lia uzaktan etrafına bakıyor kapıda  iki tane silahlı koruma vardı.

Aşağı indiklerinde Lia'nın babası Kevin'ı gördü, adamım başından aşağı kaynar su dökülmüş gibi bir oraya bir başka yere yürümeye başladı. Max yanına gidip kolundan tuttu.

-Lia'nın Babası : " Kızım tehlikede Max, canavarlar ile yaşıyor onu almam lazım. Dur dur dur bir dakika kızım  da onlardan mı Max."
-Max: " Bunca yıllık avcıyım normal  bir insan o merak etme. "Dedikten sonra Lia'nın babası ve Max depodan ayrıldılar.

Lia babası ve Max'in ayrıldığını görür görmez  yavaş ve sessizce korumaların yanına gitti amacı  onları etkisiz hale getirip Kevin'ı kurtarmak

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 06, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Yeni Başlangıç 2Where stories live. Discover now