A Little Piece of Heaven

1.4K 79 9
                                    

It was 5.30 am.  Macam biasa la.  Everyday Sarah mesti bgn awal, pg joging di tmn rimba ,  terang sikit suda juga . Malas dia mau keluar lmbt2,  ramai org .  Joging ptg pun ramai juga org. Sarah suka sunyi2 begini.  Fresh air,  embun,  sunyi.  Semua ni bikin dia calm.  Blh la lepas kijap dr stress.  Pg kerja pun stress,  blk ruma pun stress.  Org bilang taman rimba memorial park ni scary.  Yala namanya pun memorial park kan. Byk sisa2 World War 2 sini.  Belum lg kes2 yg ngeri.  Siapa org Sandakan tu tau la kan what i mean. Sarah last round suda ni.  Dia ready dkt kolam tu,  kasi ketat running shoes dia,  then dia pecut naik bukit pigi Australian tomb.  Sampai ja sana dia tgk timer,  5 minutes.  Not bad.  Berpeluh2 Sarah kena2 lg angin pagi,  bkin menggigil ni. Ok! Time to go home. Mau siap2 pg kerja ni.

6.25am. Start suda ramai org.  Macik2 berjual tu pun ramai suda d luar tu.  Darren baru sampai rumah dari beli breakfast.  Semalam Darren berjaga kasi siap proposal untuk bg dgn client.  Lepas dia finalize,  kasi email dgn bos,  terus bos dia setuju.  Darren minta permission mau ambik half day.  Tgh hari baru dia masuk office.  Mau rest la kan.  Parak suda matanya berjaga.  Nasib bos kasi.  Tidur, tidur juga.  Tp rutin tetap rutin.  Darren duduk tepi tingkap sebelah katil dia,  buka sikit tu langsir.  Perfect timing! Sarah ngam2 buka tingkap dia.  Lepas tu Sarah. Menggeliat depan tingkap tu.  Bajunya ternaik sikit,  ada nampak perut dia. Darren duduk dekat lg d Tingkap tu.  Sarah mcm tgk dia ni.  Tapi Sarah xkenal dia.  Xkan Sarah tau apa yg Darren buat selama ni?mustahil. Xlama Sarah tarik langsir dia yg warna purple and a bit transparent.  Ok! Darren buka luas sikit langsir dia. Let the show begin!

Darren boleh nampak Sarah's silhouette.  Not clear but that what makes it more erotic.  The mystery behind the curtain.  Darren kasi kicil lg matanya jd dia blh nampak lebih jelas pergerakan Sarah.  Clothes off.  Pants off.  Bra off. Undies off.  Towel on. Jalan pg bathroom.  Setiap pagi Darren harap yg kalaulah dia blh ikut Sarah masuk pg bathroom.  Dia blh imagine mcm2 suda yg dia buat dgn Sarah.  I wish i can touch that body.  Bisik Darren dgn tgnnya laju ‘self service’ sambil imagine mcm2 adegan dia maw buat dengan Sarah.

Sarah tau ada org perhatikan dia. Dia blh rasa. Sepatutnya dia takut tp Sarah rasa thrill ni.  Dia igt selama ni dlm movie ja stalker2 ni tp bila jadi sma dia,  dia rasa excited. Byk kali suda dia rasa mau buka tu langsir luas2 lepas dia buka baju,  tapi dia ndak ready lg mau tau siapa stalker dia.  Lgpun dia takut kalau kedapatan,  tu org ndak mau suda stalk dia.  Crazy as it sounds,  but that's what's been playing in her mind.  Dia tau juga dia x normal.  Sarah ketawa sendiri.  Kalau ada org yg pernah get through apa yg dia pernah lalui, dia doubt org tu msh hidup.  Tp Sarah kuat.  Dia survive,  and blh kira successful juga.  But something about her really changed after the tragedy. Dia bukan lg Sarah yg pemalu,  naive girl mcm dulu.  Sekarang dia outspoken , daring,  and confident. And maybe her mind a bit off suda.

3years ago.  Sarah sama mcm perempuan2 lain.  Happy go lucky, have a loving family and friends,  and a stable job.  Secretary di company kecil.  Gaji so-so tp cukup juga mau survive.  One day,  after their company dinner,  Sarah ikut colleagues dia pg karaoke.  Masa karaoke they were having fun when suddenly Sarah black out.  The next day bila Sarah bgn dia d bilik hotel dgn 2 of her female colleague. Masing naked and they were sharing bed dgn 4 of their male colleague. Also naked.  Sarah menangis sekali diorang bgtau apa jadi.  Yg diorang semua drunk sampai jadi mcm ni.  Tp seingat Sarah dia ndak minum byk pun. Sarah xpuas hati dia maw report polis , tp 1 of her colleague,  Ted,  kasi tgk dia rakaman apa yg diorang buat mlm tu.  Kalau dia report, diorang kasi viral tu rakaman. Start dr situ,  Sarah depressed ni.  Sampai la dia berenti kerja.  And berkurung ja d rumah.  Then on her birthday,  si Ted tu hantar tu vid pg family members Sarah.  Xtau cmna dia blh dpt contact number.  So her parents and brother semua tau suda kejadian mlm tu.  Abang Sarah marah dia pg tumbuk si Ted.  Last2 kena tahan polis masuk penjara.  Parents Sarah pula malu, jadi diorang halau Sarah.  Dari situ Sarah hidup sendiri2 seja.  But a year ago,  Sarah berjaya keluar dr kepompong dia.

A Little Piece of Heaven ( Short Story) Where stories live. Discover now