Ateş ile kurt
Ateş adında bir kız vardır bu kız zengindir arkadaşları ona iyi davranır ve çok sever ateş okula gider fen dersi vardır öğretmen"sayfa85 açın" herkes o sayfayı okur bir garip adam vardır onun adı Burak o bir kurt tur Burak'a bişey olur hocadan izin alıp dışarı çıkar sonra bir maçları vardır buz hokeyi kız onu yakından izler ve çok başka bir şey görür Burak kayarken birisini çarptığında havaya uçar bunun nedenini anlayamaz ve çıkışta ateş"nasıl yaptın onu bide gözlerin rengi mavi oldu o nasıl oldu bunları bana açıklamadan gidemezsin" Burak onu iter ve arabasına binip ordan gider ateş"dur" sonra ateş de onu takip eder ve sonunda Burak onu bir ormana getirip ısırır ve ateş artık kurt tu ateş 2gündür bulunamadı sonunda kendisi eve geldi ve polise ifade verdikten sonra Burak İn yanına gider Burak ben seni tanımıyorum ateş "tamam ozaman tanışalım ben ateş beni hatırlarsın sen beni ısırdın ve kurt yaptın hatırladın mı" burak"ben Burak ben seni ısırmadım ben alfayım" sonra ateş ona gel bir Cafe de konuşalım Burak tm ve kafede herşeyi anlatmış ve burak "ben hatırlamam ama neyse bu sırr kimseye söyleme ateş söz sonra bi gün ateş spor yaparken Burakta oradaymış ve Burak ona evlenme teklifi etmiş sonra evlenmişler akşam beraber spor yaparken Burak kaybolur ateş te onu bulamaz arar cevap vermez polise başvurmuş ifadesini vermiş ve Burak ölü bulunmuş onu öldüren bir kurt ama bu kurt çok güçlü bir kurt tu bunu kimse bilememiş ateş bunu aramış başka kurtlara sormuş ama bulamamış 28sene sonra ateş yaşlanıp ölmüş.