-Cine sunt fetele astea?
-Immm, stati o secunda sa vad....
Barbatul inalt si chel se deplasa pana la biroul de stejar si tasta privind ecranul computer-ului .
-Elizabeth Taylor , studii perfecte, din Bibury Anglia,infiata despre familia ei adevarata nu se stie nimic, dar este complet curata. Urmatoarea e : Jessica O'Connor , sora vitrega a lui Race O'Connor, cautat de politia din S.U.A pentru jaf armat, posesie de arme ilegale si curse clandestine, un adevarat iubitor al vitezei la fel ca tanara, nici despre familia ei biologica nu se stie nimic.L.A.
-Lasa-ma sa ghicesc , ea e aici sa concureze .
-Da.
-Si celelalte doua?
-Paii...Alexandra Montosa , tatal ei detine mai multe resedinte in Miami si un yaht si un avion.
-Si un elicopter, da asta e partenera mea ..
-Si ea e infiata si nici de parintii ei reali nu se stie nimic, adauga barbatul repede.
Jason lasa un oftat...Deci asta au in comun aproape toate...
-Si cealalta....
-Cara Mason cautata de politia din Detroit Michigan si oficial si de cea din S.U.A , adoptata , nu se stie nimic de familia biologica, sora ei vitrega a murit intr-un incendiu, mama s-a sinucis si tatal e dat disparut de mai multi ani, aaaaa , dragut cazier pot sa zic :posesie de arme ilegale, viteza, omor din culpa si posesie de droguri....
Toate.... Pielea tanarului se facu brusc de gaina....Cara....a spuravietuit .....cu siguranta ma cauta pe mine.
Un zambet viclean ii contura buzele.Ei bine ii vom da ce vrea....
-Domnule, nu s-a vazut pe filmare, dar La naiba!! Trebuie sa vede-ti asta! barbatul aproape urla dand agitat din maini.
Tanarul se incrunta confuz si din doi pasi ajunse in fata calculatorului.Respiratia i se opri in gat si inima ii pulsa din piept pana in stomac.
-Sunt identice, a dat barbatul frau liber gandurilor......
Ascultati Katy Perry -Dark Horse. nu pot sa o pun imi tot da ca videoclipul you tube, nu este valid :( :** daca ave-ti ideei prin care pot pune un video de pe you tube aici, va roog :3 spunetimi-le. Comentati oameni buni :D despre carte.
CITEȘTI
The Four Forces 1:Reconnected
Teen FictionOchii mei s-au marit considerabil si am inghitit in sec de cateva ori.Priveam persoana din fata mea si nu puteam concepe ca totul e real.~Aceeasi ochi , aceeasi gura~ ; mana mea urma traseul gandurilor mele, ~aceleasi trasaturi ~. Fata s-a ridicat d...