|Yeni|
"Albümümde, arabada aklıma gelen 'Daddy Issues' adlı bir şarkı var ve aklıma geldiğinde 'Bunu yazmak zorundayım!' gibiydim. Daddy Issues pop tarzındaki şarkılardan, bir sonraki teklim olmayacak ama çok yakında yayınlayacak."
"Stüdyoya gün ortaları gidiyorum çünkü gece kuşu değilim, her gün yatağa saat 10:00'da gidiyorum."
"French Montana'yı seviyorum! Onunla takılabiliyorsun! Onunla her zaman takılıyorum!"
"Sadece Vegas'ta puro içiyorum veya özel bir vesileyle."
"Örgü örüyorum çünkü bu bir çeşit meditasyon şeklidir. Elimde fular yapacağım insanların listesi var."
"Birgün The Walking Dead'de oynamak istiyorum. Tamamiyle bir zombi olurdum."
"Hayatımda önemli bir yerdeyim, bekarım ve korumalarımla yalnız kalıyorum. Birşey denemeye kalkışmayın da yapmayın! Ne olacağını görürsünüz."
"Şu ana kadar yazdığım favori şarkım... Bu albümde olan 'Only Forever' adlı şarkı. Bu kesinlikle benim favorim."
"Gerçekten minnettar olduğum bir yerdeyim."
"Ariana Grande ile birlikte hep işbirliği yapmak istemişimdir. Bunun hakkında konuşmaya devam ediyoruz."
"Favori dövmem aslan. Bana Afrika'yı hatırlatıyor."
"Telefonumda en çok kullandığım uygulama Instagram ama İspanyolca öğrenebileceğim Duolingo adlı bir uygulama kullanmaya başladım yani sadece İspalyonca konuşabilen güzel erkeklerle konuşabilirim."