Niall: Byłaś wtedy ubrana w jasną sukienkę, kiedy blondyn z niebieskimi oczami wylał na Ciebie przez przypadek kawę. Cała sukienka się ubrudziła. Zaczął Cię przepraszać i postawił Ci kawę oraz zaprosił na randkę.
Liam: Siedziałaś na kanapie u swojej siostry, która organizowała imprezę i zaprosiła piątkę chłopaków. Szłaś korytarzem i niechcący wpadłaś na jednego z nich i wylałaś zawartość z kubka. Zaczęłaś przepraszać, a on się uśmiechnął i zapytał czy nie pójdziesz z nim na randkę.
Harry: Byłaś stażystką w szpitalu, kiedy przepisali Ci chłopaka z burzą loków na głowie, który miał złamaną rękę. Zaczęłaś mu ją nastawiać, a on się do Ciebie uśmiechnął i zagadał. Zaprosił Cię też na randkę.
Zayn: Chodziłaś po parku ze swoim pupilem, kiedy on wyrwał się ze smyczy i pobiegł. Zaczęłaś za nim biec, kiedy jakiś nieznajomy chłopak przyprowadził Ci go. Podziękowałaś mu i zapytałaś jak możesz się mu odwdzięczyć, a on powiedział żebyś umówiła się z nim na kawę.
Louis: Pływałaś na basenie, kiedy stałaś tyłem do jakiegoś chłopaka i on pomylił Cię z jego przyjaciółką i zaczął Cię pod tapiać. Gdy już się wynórzyłaś zobaczył, że to jakaś inna osoba. Przepraszał, a w zamian za to zaprosił na ciastko i kawę.Przepraszam bardzo jeśli jest coś źle, ale ja po prostu nie nadaję się do pisania niczego, bo zawsze piszę byle co.
CZYTASZ
Preferencje 1D ✅
FanfictionZapraszam na preferencje w moim wykonaniu ~Harry ~Liam ~Louis ~Niall ~Zayn