Ahoj moje jméno je Sarah a právě teď je mi 15 let... Chtěla bych vám vyprávět příběh který se právě odehrává a zatím nemá konec ale abych se mohla dostat do přítomnosti musíme začít v minulosti....
***********************************************************************************************
Na prvním stupni jsem se bavila s klukem jménem Damien, občas jsme zašli ven a dost jsme se bavili.. Po nějaké době co jsme se bavili a chodili občas ven mi řekl že se stěhuje, bylo mi to líto protože to byl jeden z mála lidí který se se mnou vůbec bavil.. Horší bylo to že po té co se odstěhoval jsem na něj ztratila kontak... Od té doby jsem na něj často myslela a doufala jsem že se ještě někdy potkáme...
***********************************************************************************************
Damien je pouze o jeden rok starší než já ale to mi nevadí, protože je to stejný šílenec jako já a za to jsem ráda :) Sice jsme rozdílní ale přitom toho máme hodně společného a to je na nás to úžasné..
***********************************************************************************************
A teď bych mohla zabrousit do velmi blízké minulosti...
Před asi dvěmi týdny jsme se úplnou náhodou setkali, vyměnili si kontakt a opět si popovídali..
Zjistili jsme že si stále máme co říct a že si stále velmi rozumíme a tak jsme se domluvili na setkání...
Do doby než jsme se setkali jsme si téměř každý den psali a pak nastal ten soudný den..
Nastal den D a my byli poprvé po dlouhé době venku a vše bylo super já mu pomáhala se sketchí a při tom sledovala jeho umělecké vlohy..Když byla sketch hotová šla jsem ho doprovodit domů po cestě jsme se velmi dobře bavili a já nemusela myslet na své problémy kterých teď mám dost... Dorazily jsme k němu pod barák a pomalu jsme se loučili ale ještě než jsem odešla mě objal.. Když jsem šla domů byla jsem jeden z nejšťastnějších lidí :)
***********************************************************************************************
Díky za pozornost a snad se vám první část líbila...
YOU ARE READING
Můj "ztracený" kámoš
RomancePříběh je o dívce a chlapci kteří se poznali na prvním stupni základní školy jenže se chlapec po nějaké době odstěhoval a dívka ztratila veškerý kontakt s chlapcem pak se ale pro dívku stal zázrak kdy se s chlapcem po pár letech opět setkala....