Hayatin farklı yerleri

69 10 1
                                    

Ben sibel 17 yaşında hayat dolu bir gencim normal bir hayatım var okulum evim arkadaşlarım sıradan partiler.
..
..
..
Bir sabah uyandım bu hiçte sıradan bir gün deildi aşağı kattan sesler geliyirdu hemen aşağı indim eve icra gelmisti batmıştık bütün eşyaları tek tek götürdüler evin ortasında öylece kalakalmıştım annem bir köşede aglıyor babamsa ne yapacagını düşünüyordu ne kadar acayip demi o kadar zengnlik içinden fakir kalmıştık. Sadece teyzemgil bizi kabul etti onlarda fakir bir mahallede bi gecekonduda oturuyolarda daha önce hiç boyle bir yere gelmemiştim burası çok garipti etrafta oynayan bir sürü çocuk vardı üstleri hep tozdu mahalleye ilk girdiğimizde herkes bize uzaylıymışız gibi baktı ama gerçekten o insanlardan çok farklıydık. Eve vardik evde bir salon bir yatak odası ve birde boş oda vardı biz buraya nasil sığacaktık oda çok küçüktü ve annem ben babam ayni odada kalacaktık.Teyzem bizi yemeğe çağırdı    küçük bir mutfakta makarna yedik. Ama ben makarnayı hiç sevmezdim ilk gunden ben bunu yemem diyemedim ve mecburen yedim. Saat 19.00 olmustu biraz dışarı cıkip etrafi dolaşcam dedim ve dışarı çıktım biraz yurüdükten sonra 17-18 yaşlarında bir erkek dikkatimi cekti üstünde simsiyah bir t-shirt altinda siyah bir kot pantolon başında siyah bir sapka korkunç görünüyordu. Yanına gittim ve "Selam bu mahalleye yeni geldim ben  sibel " dedim hiçbir cevap vermedi ve yürümuye devam etti cok acayipti peşinden gittim ve ona adıni sordum gene bir cevap vermedi. Biraz durduktan sonra "Git" dedi. Ne yapcagımi bilemedim neden boyle biri oldugunu cok merak ediyordum gizlice peşinden gittim on onbeş dakka yürüdukten sonra bi mekana girdi. Kapıda kücuk bir aralik vardı bende o araliktan iceri baktim icerde eli silahlı üç adam vardı. Korkmuştum ama sesimi çıkarmadım ve izledim. Biraz konustular dinledim babasının silahli adamlara borcu varmış ve babası borcu ödeyemiyeceği icin kaçmış onlarda karanlık çocuğa babasıninin yerini  soruyorladı karanlık çocuk bilmiyorum dedi inanmadılar ve bi yumruk attilar karanlık çocuk yerden kalkıp yumruk atan adama bir tekme savurdu yanindaki adamlar silahlarını çektiler kendi kendime bir şey yapmalıyım dedim yoksa karanlık çocuğu vuracaklardı birden içeri daldim herkes birden bana baktı ne diyeceğimi bilmiyordum silahları bana dogrultular ve burada ne yaptığımı sordular benim cevap vermemi beklemeden karanlık çocuk lafa atildi "silahalri kızın üstünden çekin " dedi.
Silahlai adamlar "emredersin ya "diyip gülüştüler. Karanlik çocuk beni arkasina cekti sanki orda yokmuşm gibi konuşmaya devam ettiler ve karanlik çocuktan birsey öğrenemiyince tetigi çektiler ve ardindan silah sesi ...

Sıyahla beyazın TUTKUSU.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin