Takarítás

724 58 8
                                    

Mikor felmentem a szobámba eldöntöttem, hogy csinálok egy "naplót" amibe beleírom az összeg rossz dolgot (és a jókat is belecsempészem) amit Yoongi művel velem. Már most nem bírom őt....

"Ma érkeztem, de máris bunkó módon viselkedik. Sajnos fel jött Heelyn elvesztése is..."

Csak ennyit írtam, majd eltettem a párnám alá a kis könyvet. Halk kopogást hallok ajtómon.

- Szabad. - szólok ki. Kinyílik az ajtó, majd belép rajta Jimin. Lassan odasétál hozzám, majd leül az ágy szélére.

- Jól vagy? Bocsánat Yoongi nevében is... - szomorodik el kissé.

- Semmi baj. Nem tudhatta. - mosolygok rá.

- Ez kedves tőled, hogy megbocsájtasz ilyen gyorsan. - mosolyog halványan.

- Csak természetes, hisz a vőlegényem... - válaszolok.

- Ööö.... A vacsoránál feltűnt, hogy kissé keveset ettél. Nem ízlett? - tereli a témát.

- De, isteni volt, csak... csak nem szabad sokat ennem. Le kellene adnom pár kilót. - mosolygok kissé kínosan.

- Mi??.... Dehát így is nagyon jól nézel ki. - lepődik meg.

- Köszönöm ez kedves. - vigyorgok. 

Még beszélgettünk egy ideig. Nagyon jól el lehet vele dumálni. Az első éjszakám itt.... kissé furcsa és szokatlan volt, de nem vészes.

Reggel korán keltem fel, hogy csináljak reggelit a többieknek. Gyorsan összeütöttem egy csomó ízletes amerikai palacsintát, s leöntöttem sziruppal azokat.

Lassan kezdtek leszállingózni a fiúk. Hirtelen két erős kart érzek, ahogy hátulról szorítják derekam. Majdnem összeroppant.

- Csináltál reggelit?? És palacsinta?? Te egy istennő vagy. - ölel szorosabban Tae.

- Taehyung..... meg-megfojtasz.... - mondom ki nehezen, mire letesz a földre, s bocsánatot kérve leül az asztalhoz.

- Yoongi hol van? - kérdezem meglepetten.

- Itt... - lép be egy álmos fejű fiú a konyhába - Mi van csak nem hiányoztam? - vigyorodik el gúnyosan. Hát jó, akkor játszunk így.

- Ami azt illeti, de. - mosolygok. Ezt egy fintorral díjazza.

- Kösz a reggelit Jin. - morogja Yoongi.

- Ne nekem, hanem Lunának mond. - mosolyog rám a kis konyhatündér. Yoongi hátranéz rám egy értetlen fejjel.

- Mivel a vőlegényem vagy ezért jó "feleség" módjára kell viselkednem. - mosolygok rá.

- Három dolog közül választhatsz most, amitől jó menyasszony lennél... Egy: Fogd be azt a csinos kis szádat. Kettő: Vagy használd másra azokat a húsos ajkakat. - itt lenézett nadrágjára, majd vissza rám - Három: Vagy meztelenül legyél az ágyamhoz kötözve, hogy megrontsam azt a formás kis popódat. Na melyiket választod? - néz rám unottan. 

Ettől leesett az állam. Tátott szájjal néztem, ahogy ezeket kimondja... Ez most komoly?...

- Inkább befogom. - fordultam el, mert rájöttem, hogy még mindig bámulom őt. 

A fiúk elkezdtek enni. Én pakoltam és mosogattam a használt dolgokat. Észre vették, hogy nem ültem le velük enni.

- Luna, te nem eszel? - kérdez rá Namjoon.

- Nem vagyok éhes, köszönöm. - mosolygok rá. Jimin feláll az asztaltól, egy falattal az evőpálcikái között. Felém nyomja az ételt.

- De enned kell. - néz rám mindent tudóan.

Halhatatlan házasságWhere stories live. Discover now