Ma ..strange intr-o imbratisare de ursss,ododododoodo,ii asa dragut..staiiiii,wutttttt,no!no!!!!doara nu m am indragostit..spre sa nu..urasc sentimentu asta..plus..io nu s asa draguta..fericita...etc..pe mine m o marcat ceva cand eram mica..deci da..nu mai pot fi..cum eram..dea..nu conteaza..nu mi am dat seama ca o lacrima mi se scurge pe obraz..ahh..tre sa uit..tot..
Hell:Angel..esti ok?de ce plangi?
Eu:m..mi o intrat praf in ochii!
Hell:ok..vi sa mancam ceva?
Eu:s..sigur..
Hell:sigur esti ok?
Eu:da..
Hell:dupa ce mancam..ai..vrea sa..mergem la vanatoare?..
Eu:l..la vanatoare?sigur!doar ca..ii prima data cand o sa ucid..si Aki?ce face?
Hell:vorbesc eu cu Jeff sa aiba grija de ea!
Eu:ok..Mergem sa mancam.Dupa ce am mancat,am mers sa fac un dus si sa ma imbrac.
*pers Hell*
Merg spre Jeff..ahh..ce draguta i Angel..nu ma place!mult ca sigur!ii place de Ben..
Stai..doara nu..m am indragostit..off..shit..baga mi as..nici nu mi am dat seama ca am ajuns in usa lui Jeff..la propriu..m am bagat in ea..m am lovit de ea...ahh..aparent..m am indragostit..Eu:Jeff?.
Jeff:da?
Eu:poti avea grija de Aki pana merg eu cu Angel la vanatoare..?
Jeff:sigur!bafta!Numa el stie..ii bro..lui ii spun tot..^^
*Pers Angel*
Imi iau cutitu si il astept pe Hell sa vina...peste 5 minute apare n fata mea si placam.Ne plimbam de 20 de mjnute si nu dam de nimeni..dintr-o data simt ca ma prinde ceva de mana..cand ma uit..Hell..m o prins de mana..Io ..is iar rosie la fata..
Hell:A..angel..eu..am..t..te..
Nu stiu de ce..dar imi place sa va las in suspans..no..uite. ca am venit mai repede cu capitolu ^^ te simti tu si Akiii,capitolu urmator..o sa ai o surpriza uriasaa..
CITEȘTI
in casa de nebuni (creepypasta ff)
Fanfictionii o casa de nebunii,poate o sa fie si putin romance ...nuj..poate,dar in cartea asta ii Aki a.k.a fica mea ^^nuj che sa ma zic..