Capitolul 1

9 2 0
                                    

-Ah, unde am pus geaca de piele, Raven? zise Amber care se invarte de o ora prin casa.
-Nu stiu, nu ma intreba... ii zic din pat punandu-mi perna in cap, pentru a nu mai auzi zgomotele. 
   Amber se pregateste pentru concertul la care are bilete si la care trebuie sa ajunga, din cate am inteles incepe la 22:00, eh... nu prea imi pasa. Sunt mai baietoasa de fel, nu imi plac fetele astea care se dau cu o tona de parfum si se machiaza in exces. La concertul acela, numai fele din acelea o sa fie. 

-Raven, de ce nu te duci cu Amber la concert? Asa mai iesi si tu din casa, plus ca lui Amber i-a ramas un bilet. Chiar te rog sa mergi. zise mama intrand in camera mea.

-Mama, stii ca e-...

-Raven, imbraca-te, o sa te distrezi.

-Off.. 

   Ma ridic lenesa din pat, si merg spre dessing. Ma simt chiar obosita, desi e abia 21:32 si e vara. 
   Imi aleg o salopeta din blugi si un tricou alb cu NYC, iar in picioare tenesii mei albi. Parul il prind intr-o coada de cal. Eu nu ma machiez, dar acum, o sa folosesc putin rimel, tus si un ruj visiniu. Ma dau cu parfumul preferat si sunt gata.

 Ma dau cu parfumul preferat si sunt gata

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Raven, astazi. zise Ambar nerabdatoare
-Sunt gata, vin acum.  

Imi iau telefonul, tigarile si niste bani, in caz ca o sa am nevoie si ii pun in buzunarul cel mare de la salopeta. 

   Eu si Ambar am intrat in masina ei, Audi a9. Imi place interiorul acestei masini, e alba pe exterior. 
   Ambar, de fel, e foarte increzuta, chiar daca e vara-mea, eu nu o suport. Are 18 ani, e mai mare ca mine cu un an. Argh, e sunper enervanta si nu exista zi in care sa nu ne certam.

   Parcheaza masina intr-un loc special amenajat si pornim pe strada, mai avem putin de mers pana la concert, deja se aude muzica... 
   Ambar, inmaneaza cele 2 bilete, gorilei care este la intrare, si ne lasa sa intram. Nu suport muzica asta, mai raman jumatate de ora si ies putin afara.  
   Ma sprijin de un zid si imi aprin o tigara, fumand in liniste. 

                                                                                            ***

   Termin tigara si ma indrept catre scena, cand puf, o usa se deschide si ma loveste, astfel facand cunostinta cu asfaltul. 

-Oh, scuze, scuze, scuze... spune un tip cu ochelari si o palarie ciudata.
-Cine pula mea mai esti si tu, si de ce nu te uiti pe unde...deschizi usa?! tip eu ca o dementa.
-Nu ma stii? intreaba tipul dandu-si jos ochelarii si palaria ciudata. Probabil e vreun star increzut care nu vrea sa fie vazut de nimeni. Parul de un saten inchis ii flutura din cauza vantului, ochii lui erau de caprui stralucitor, iar buzele roze si subtiri.  Parea obosit. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


 -Chiar nu am idee. spun eu, nervii mai disparand.
-Huh, pufneste iritat. Sunt Dylan Miles, steaua concertului, daa..
   Am pufnit si eu, aprinzandu-mi o tigara si intinzand pachetul spre el. A luat o tigara din pachet iar eu i-am inmanat bricheta, tigara mea fiind deja aprinsa. 

 -Sunt Raven. spun si dam mana. 

-Incantat. spune zambind frmecator.
-Nici eu.  raspund arogant.

   Se uita plictisit si intreaba:
-Hmm...nu ar trebui sa fii la concert? 

-Huh, sunt aici cu verisoara mea, care este obsedata de tine, drept sa-ti spun, nu prea ma interesezi...  spun si dau sa plec
   Ma prinde de incheietura si ma lipeste de perete, in jurul nostru nu mai este nimeni. 

   Se apropie periculos de mult de mine si imi sopteste la ureche:
- Sa nu mai afle nimeni ca am vorbit, inteles? zice cu voce ragusita si sexi, apoi ma saruta usor pe gat. 

   Ce dracu are omu' asta in cap? Nisip?

-Nu ma mai atinge! spun si incep sa merg. 

   Simt cum se scurge ceva pe fruntea mea, ce dracu?! Scot telefonul si imi privesc reflexia, of, acum imi mai si curge sange, acum trebuie sa ajung acasa. 
   Stiu ca Amber nu o sa raspunda la telefon, pentru ca e foarte galagie acolo, asa ca ii las un mesaj, spunandu-i ca mi s-a facut rau si ca iau un taxi. 

   

  Merg pana la non-stop-ul de dupa colt si iau un pachet de servetele. Ma asez pe o banca si incep sa sterg sangele de pe fruntea mea, provenit de la usa care mi-a spart capul, teoretic. 
   In fata mea parcheaza un bolid de lux, negru. Geamul fumuriu se deschide si il vad pe...

                                                    --------------------------------------------


SUSPANS! (fata diabolica) muahaha :)) 

Buna, sunt Ana si sunt diabolica :)) Veti afla mai multe in urmatorul capitol, astept comentarii, va pup :* 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 19, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Întâlnire cu o vedetăWhere stories live. Discover now