00.00.2017Selam ;
Biz kızlar , erkek itemine göre denişik yaratıklarız . Yani hani bir söz vardır ya
'Kızları anlamak çok zor ' .
Zaten sorunda şu bizi bizden başkası anlayamaz. Hemcins dayanışmasının vutututusu.
Kızların ruhu naiftir .Ben Rüya. Birde best friendim Bukre var .
17 yaşındayım. Yaptıklarım ve yapacaklarım buraya not alacağım tüm anılarım , hepsi biz iki kızın beyinlerinde dönen tilkilerin eseri . Ssst çaktırmayın sinsirellalar sizin bir suç ortağınız , dert yandaşınız , kankanız yokmu. Vardır vardır.
Benimki de Bukre işte.Ah . Birden aklıma geçen yaz ki tanışmamız geldi. Öyle bebeklikten beri falan arkadaş değiliz. İki yıllık bir dostluğumuz var. İkimizde yazlığa tatile gelmiştik o dönem.
Ben tonton babaannemin yanına gelmişken oda dedesinin yanına gelmişti. Sonrada onların aralarını yaptık sevaptır. Durun durun onu sırası gelince anlatırım.İşte neyse o yaz ikimizde plajdaki can kurtaranlık yapan Ekin'e aşık olmuştuk.
Anam oy . Oğlandada bir karizma bir karizma. Böyle adonisinden kasına kadar herşiyi on porsiyonluk . Biz o ara birbirimizi tanımıyoruz Bukreyle. İkimizde nasıl olduysa Ekin'i melül melül sırıtarak keserken yanyana gelmişiz. Bilemiyorum o sıra ben denizden çıkmıştım buda güneşlenirken Ekin'i farkedince ayaklanmış yanyana olmuşuz.
Bide o semtin tikican havalı kızı Ece var. Kırıta kırıta Ekin'e doğru yol almış elinde de iki bardak içecek var. Biz o sıra bir kuduruyoruz ama. Haftalardır yanından geçemediğimiz oğlanı bu ayartıyor.
Hih demişiz aynı anda . Bir o saydırıyor bir ben ;" Paçoz !"
"Yelloz !"
"Sürtüq !"
" Fahişe ! "
Birbirimize baktık.
" Aynı şeyimi düşünüyoruz ." dedik ve o Ece çiyanına doğru yol aldık . Ekinciğim can kurtaran oturakları olur ya , merdiveni var kısa bişey yukarısına tırmanıp oturursun işte onda oturuyor.
O sırada erkekler bir kızdan hoşlaşırsa belirli refleksleri yapar işte ondan yaptı , saçları salladı Ece'nin verdiği içecekten bir yudum aldı kaslarını esnetti .Biz Bukreyle kıpkırmızı kesildik.
Daha bi hırslandık. O Ece'nin sağından bende solundan geçerken bikinisinin iplerinden tutup asıldık . Hiç oralı olmuyoruz yolumuza devam ediyoruz. Bu Ece çiyanıda fark etmedi . Jup diye düştü bikinisi . Herşey ortada . Ekin gözlerini elleriyle kapayınca buda 'birşeymi oldu Eken' diyip üstüne bakarken anladı bikinisinin yerde olduğunu. Plajda kim var kim yok bu salağa sulanıyor ohalar filan yükseliyor. Bizde gidip Bukre'nin dedesinin balkonundan olan biteni seyrediyoruz Ece çoktan oradan yol almıştı elleriyle kapaya kapaya.O gün öyle bir anırma daha yaşamamıştım. Haykırmaktan dört köşe olmuştuk.
Bu şekilde tanıştık işte adım şu , nerelisin, cart curt. O gece yarılana kadar videoya aldığımız görüntüleri izleyip bir nevi kız gecesi yapmıştık. Meğer ikimizinde arkadaşı yokmuş . Bir şekilde birbirimizi bulmuştuk.
Yaz bitince de ayrılmak zorunda kalmıştık. Ama ailelerimizin başlarını kemirmemiz sonucu aynı liseye kaydolmuştuk. O günden bu güne best friendiz.
En çılgını , en mütüşü , en güzeli , en besti , en yaramazı , enlerin eni biziz....
====================================
Evett. bu kurgu benimde burada saçmaladığım bir calısma olucak.
İşte iki kızın yapıp yapabileceği en çılgınca şeyleri ele alıcam. Devrik kelimeler kullanıcam bilginize. Tamamen benliğimle yazıyorum bu çalışmayı.Güzel olcak kıss :D
İlk izlenim ilk düşünce koşturun yoruma ♥♥♥♥♥√
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Best Friend Günlükleri
ChickLitKızların dostluklarına özgü bir kurgu ♥♥♥ ~Best Friend Günlükleri