Bir Sabah/11.07

19 0 0
                                    

Yoruldum. Herkesten herşeyden...
Yani yorulmuştum hayattan, nefes alışımdan, bu dünyadan..
Bunların kaç Sebebi vardı?
Belki bir olayı bin tane olaya bağlıyordum. Ama yorulmuştum, bu bi kesindi..
İnsan neder yorulur ki , neden yıpranır ki , ya da neden nefes alışını hissedemez...
Ölmek ister dirilmek ister ve bir daha ölmek.
Kalbi sıkışır, duymaz olur , görmez olur.
Ama şunu da bilmemiz gerekir ki geçer ; ya daha da öĺerek ya da gün geçtikçe düzelerek.
Hep karamsar düşünür, acılar-anılar hatırlanır, ve adına yazılmış onca şarkı seni anlatır ama hiçbiri kalbindeki o yarayı tam anlatamaz.
Zamanla geçer derler öyle de olur.
Olur deriz bazen de olmaz. Yaşayamayız deriz yaşarız.
Yarım hissederiz ama zaman merhem olur bazen.

Kimseyle konuşmak istemez, kimse seni anlamaz olur. Dinlerler ama sadece hayırlısı olsun derler bazen.
Bazen de geçer derler. Demekle olmuyor dersin ama dersin geçmez çünkü.
Öyle bir sızı kaplar ki yüreğini ; her dakika özlersin, bağıra çağıra sevdiğini söylemek istersin ama birşey engel olur, o sözler sana zindan olur boğazına dizin olur, seni uçurumun en dibine sürükler.

Aslında herşey düzelecek , gün gelip herşey yoluna girecek, bunu da bilirsin ama bilirsin sadece.

Dersin ki; "o gözleri var ya "dersin susarsın. İçin acır ama susarsın, gözlerin dolar ama susarsın, dayanamazsın ama susarsın.

Susarsın işte susarsın çünkü susmak anlatmak isteyip de anlatamadığın onca şeyi anlatır sana.

Kimsenin anlamak isteyip de senin de hüngür hüngür sümük çekerek anlatmak istediğinin hepsini anlatır bazen.

Susarsın çünkü verilecek en büyük cevap susmak olur...💢

12/11Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin