She Wolf

606 17 4
                                    

Přede mnou stála bílá vlčice a zuřivě na Elenu s Damonem vrčela. Měly z té vlčice strach, tedy Elena ne.

,,Klid, uklidni se Care." mírnila ji Elena...cože?! Carolie je přece upírka! Vlčice na ně pořád vrčela, vrčela dokud Damon neodešel.

,,Víš že jsi udělala chybu že? Měla jsi nám ho pomoci zabít a ne ho chránit." namítla Elena, Carolie začala vrčet i na Elenu a to jí naštvalo.

,,S tebou jsem skočila, my všichni." řekla Elena a odešla. Caroline se stáhla a hned se otočila k odchodu.

,,Caroline stůl!" řekl jsem, ani se na mě nepodívala a odcházela. Proč mě zachránila? Proč mě nechtěla zabít? A hlavně proč mi neřekla že je hybrid? Sledoval jsem jak odchází, i ve vlčí podobě byla krásná. Ta majestátná bílá vlčice. Ona mi zachránila život, překrásná a panovačná Caroline Forbes zachránila život mě. Původního hybrida, toho koho nesnáší. Musím ji najít! Běžel jsem ji hledat, nemusel jsem hledat dlouho. Prozradil ji pláč. Nikdy jsem ji neviděl plakat, hrála si na drsňačku. Sedl jsem si k ní a dal jí ruku kolem ramen.

,,Caroline, neplakej. To se vyřeší. Proč jsi mě zachránila?"

,,Zaprvé jsem nechtěla aby jsi zemřel. Za druhé, zemřela bych s tebou stejně jako Damon a za třetí, kdo by mi lezl na nervy?" usmála se na mě a hlavu si opřela o mé rameno.

,,Vezmu tě k sobě, ukážu ti krásu světa." řekl jsem, koukla se na mě, můžu čekat tu nejhorší odpověď.

,,Tak dobře, stejně mě tu nic nedrží." řekla, nečekal jsem že mou nabídku přijme, ale jsem rád že ji přijala. Políbil jsem jí a získal nejen lásku, ale i parťáka. Tato bílá vlčice si získala mé již dávno mrtvé srdce.

She WolfKde žijí příběhy. Začni objevovat