Tanrıların Savaşı

1 0 0
                                    

Kadim Çağlardan bile önce evrende 2 tür enerji vardı bunlar Melar (iyi) ve Belar (kötü) idi.Bu iki enerji sıkça birbirlerinden daha üstün olma durumuna geçmeye çalışırlardı Melar Yüce iyilik enerjisi ile bir Varlık yarattı bu varlığa Ahal Adını verdi ve bütün enerjisiyle onun içine yerleşti.Beral ise saf kötülük ile Leton u yarattı ve içine yerleşti Ahal Gelişebilen bir varlıktı Ancak o da tek başına Leton ile başedemeyeceğini biliyordu daha güçlü olması gerekiyordu ve daha güçlü olmanın anahtarı ise tabikide ona ibadet edip onun için kan akıtıp onu güçlendirecek kulları idi. Ahal Enerjisinin bir bölümü ile kefeth Evrenini yarattı ve bu evreni kendisinin ve Leton'ın olduğu dirfan Aleminin dışına sürükledi  ve hayat 'ın başlangıcı olan bitki bakteri  hayvan ve Devleri yarattı.Devler dünyanın kuzey kısmına yerleştirilmişlerdi.Devler çok ağır kaldıkları ve zekaları çok ileri düzey olmadığı için tanrıları Ahal a yeteri kadar güç sağlayamıyordu.Ahal 'ın başka bir sey yapması gerekiyordu ancak neydi.Ahal bir süre sonra Devlerden daha küçük ve daha çevik iki farklı ırk yaratmak istedi bunlar insanlar ve meneler idi.Ahal Kadim kabileleri yarattı Kadim kabileler 10 insan 10da Mene kabilesi olarak 2 ye ayrılarak yaratıldı,İnsanlar Büyük kıtalara,Meneler ise okyanusun ortasındaki ada birliğinde yaşamaya başladılar Artık Kadim Kabilelerin her üyesi Tanrıları Ahal a ibadet ediyor onun için kan akıtıyorlardı.
Tüm bunlar ölürken Leton olanlardan yani Ahal 'ın ne yaptığından haberdardı onunda bir şey yapması gerekiyordu ve bu yaptığından Ahal 'ın bundan haberdar olmaması gerekiyordu,ne yapacağını bulmuştu Ahal i kendi silahı ile vuracaktı.Leton bir insan yarattı ve bu insanın içine kendi enerjisinden üfledi ancak bu insanın kendini gizlemesi gerekiyordu ölümsüz olduğu için kusursuz bi plan bulana kadar saklanabilirdi,Diğer insanlara kamufle olup onlarla beraber yaşamını sürdürüyordu.Kadim kabileler ise Ahal a sürekli ibadet ediyorlardı .
Bu olaylar silsilesi ile Ahal hiç ulaşmadığı bir güce ulaşmıştı artık Leton u yenebileceğini biliyordu.Kendine iyilik enerjisinden Somal kılıcını yaptı ve Leton un karşısına çıktı. Leton ile kıyasıya bir mücadeleye tutuştular Ahal 'ın  her kılıç darbesini Leton büyük bir ustalıkla karşılıyordu Ahal Çok güçlü bir şekilde saldırıyordu bir darbe daha atıyordu ancak Leton o darbeyide savuşturuyordu Bir darbe daha ancak buda savruldu bu sonsuz kez devam etmişti.Ahal sanki Letondan üstün olduğunu gösterircesine saldırıyordu.Ahal Çok güçlü bir şekilde kılıcını savurdu Leton bunu durduramazdı ve yana çekilerek bu darbeden  kaçtı.
Leton Ahal karşısında zorda olsa duruyordu ancak onunla başa çıkamayacağını biliyordu hemen birşey yapmalıydı. Ahal 'ın birdahaki saldırısında,Leton Ahal a karşı koymayıp darbe aldı ve Leton un saf kötülük enerjisinden oluşan vücut parçaları Ahal 'ın üstüne savruldu.Leton beni burada yensende hiç birşey değişmeyecek  iyilik acizdir ve kaybedecek diyerek Ahal ı geriye itti.Ahal 'ın vücudunda Leton un değdiği her yer beyazdan siyaha dönmüştü evet Leton Başarmıştı artık Belar her zaman Ahal 'ın üstünde olacak ve onu zehirleyip içten içe parçalayacaktı.Ahal bu olandan sonra somal ile Leton un her bir parçasını sonsuza dek mühürledi ve savaşı bitirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 20, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kerfeth: Maskelon Fethi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin