კომენდანტის საათი არის გამოცხადებული ჩვენს ქალაქში , დცულად აღარავინ ვგრძნობთ თავს . მიუხედავად იმისა რომ არავინ ვიცით , როგორ გამოიყურება ერთი ბანდა , ისინი შიშის ზარს სცემენ მთელს ქალაქს .
მაცხოვრებლმებმა მათ უსახელო ნაბიჭვრები შეარქვეს .
ისინი გოგონებს ემტერებიან , ქუჩაში დასეირნობდა ერთი გოგონა , შარფი მოიხსნა , ცივმა ნიავმა სასიამოვნოდ დაუბერა და გაუგრილა სახე . რა ლამაზი მე კი ვარ , ჩემზე რომ გადაირიონ , გულში გაიფიქრა და უშიშრად გააგრძელა გზა .
ცოტა ხანში იგრძნო უცნობის დაჯინებული მზერა , მთელი ძალით გამოიქცა მაგრამ უცნობმა წელზე მოხვია ხელი და თავისკენ მიიზიდა . ბიჭს სახე უჩანდა , პირველად ხედავდა ასეთ გარეგნობას გოგონა და აღფრთოვანებული უყურებდა , მასზე საკმაოდ მაღალ ბიჭს , გოგონა ცდილობდა უცნობის მკლავებიდან განთავისუფლებას .
-სალი ტყუილად ცდილობ , მაინც არაფერი გამოგივა .
-შენ საიდან იცი ჩემი სახელი ? ვინ ხარ ? შიშისგან ხმა წაერთვა მას და გული შეუწუხდა .
როდესაც თვალები გაახილა დიდ ლოგინში იწვა . ერთი ბიჭი იჯდა მისი ლოგინის გვერდით , სალის ხელი სახესთან მიეტანა , გოგონა გრძნობდა მის ცხელ სუნთქვას , რატომღაც მისი საერთოდ არ ეშინოდა . ბიჭმა გაუღიმა , ლოყა ლამაზად შეეჭმუხნა .
-მე ლეი მქვია . ახლა ჩვენ ერთი ოჯახი ვართ , გინდა თუ არა ეს ასე არის . ეს ჩვენთვის მნიშვნელოვანი არარის .
-ვინ თქვენთვის .?
-როგორც ხალხი იტყვის ,, უსახელო ნაბიჭვრებისთვის '' არადა ყველას გვაქვს სახელი . მალე გაიცნობ მათ ახლა დაისვენე .
-როდის მალე ?
-ამ საღამოს .
სალი ლოგინიდან წამოდგა , ფანჯრიდამ ჩანდა დაღამებულიყო უკვე . ოთახში 9 ბიჭი შემოვიდა , ყველანი გვერდიგვერდ იდგნენ , ლეიმ დაიწყო საუბარი .
-ახლა ყველას აქ გვხედავ , და რომელი გინდა შენთვის პირველი ვიყოთ?
-რა პირველი ?
-პირველი მამაკაცი . გაეღიმა ლეის . გოგონამ ბალიშს დაავლო ხელი და მას ესროლა .
-როგორც ჩანს მე არა . აბა ვინ ? ამოირჩიე თუარადა ამ გამის გატარება ყველასთან მოგიწევს .
სალის სიშისგან ფეხები აუკანკალდა . მიხვდა რომ ლეი არ ხუმრობდა . ბიჭებს თვალი გადაავლო . ერთ წამს მზერა გააჩერა .
-ის სეჰუნი არის მას ირჩევ ?
-არავითარ შემთხვევაში (დაიყვირა სალომემ )
ერთი ბიჭის ხმა გაიგონეს ყველამ კარებისკენ გაიხედა .
-როგორ ბედავთ ? ახლა ჩემი ჯერია , ყველანი გარეთ გადით , ის ჩემი უნდა გახდეს .
-ჩემთვის ეს არავის უთქვამს , უპასუხა ლეიმ .
-არაუშავს ახლა ხომ იცი .
-კარგი .
-ლეი გთხოვ არ დამტოვო , შეევედრა სალი .
მაგრამ ბიჭს მისთვის ყურადღება არ მიუქცევია . ყველანი გარეთ გავიდნენ .
-შენი ბრალია ყველაფერი , ნაგავო .
-ჩემი მსხვერპლი ხარ , პატარავ . გაგიმართლა რომ მე ვარ პირველი და არა სხვა დამიჯერე .
-მახინჯო ,
-არ მოგწონვარ ? რატომ ?
-აყლაყუდა ხარ , თან საზიზგარი ყურები გაქვს , ერთი სიტყვით მახინჯი ხარ . შენ ჩანიოლი არ გქვია ??
-არ მეგონა თუ გემოხსოვრებოდი , გაუღიმა ბიჭმა და მის ტუჩებს დაეწაფა .
,თუ მოგწონთ vote and comment.
YOU ARE READING
უსახელო ნაბიჭვრები
Romanceგოგონა სახელად სალი , მთავარი პერსონაჟი , რომელსაც მოიტაცებენ , ცდილობს მათგან თავის დაღწევას , თითოს უმნიშვნელო გოგონა , ყველაზე სასურველ ქალად იქცევა 9 მამაკაცისთვის . შეძლებს რომელიმე მისი გულის მოგებას ?