უსახელო ნაბიჭვრები p.3

250 17 7
                                    

უსახელო ნაბიჭვრები .
გათენდა , მზის სხივებმა შეოაღწია ოთახში , ორი სხეული კვლავ ერთნი იყვნენ , ლეის გულში ჰყავდა მიკრული გოგონა .  ლეიმ გაახილა თვალები პირველად  , ღიმილით შეხედა სალის . როდესაც სალომეს გაეღვიძა , ინსტიქტურად ხელი ჰკრა ლეის . და ლოგინიდან წამოხტა .
-ასეთი თვალებით ნუ მიყურებ ლეი .
-როგორ ფიქრობ შიშველ გოგოს როგორ შევხედავ .
მხოლოდ ახლა გაახსენდა სალის , რომ მის წინაშე სრულიად
შიშველი იდგა . სხეულზე ზეწარი მიიფარა , ლეი ოთახიდან გავიდა , როდესაც დაბრუნდა  სალის ტანსაცმელი გაუწოდა ,
-ნახევარ საათში გამოდი სალი . თავზე ხელი გადაუსვა ლეიმ და შუბლზე აკოცა .
როდესაც სალომემ ოტახის კარები გააგო შიში იგრძნო , თუმცა 9 ბიჭი დაინახა მაგიდას მისხდომოდნენ , ყველანი მას უყურებდნენ და უღიმოდნენ .
-რა კარგია რომ მალე გამოხვედი . შიმშილით ვკვდებით . მე ჩენი მქვია .  გოგონა  ლეის გვერდით დაჯდა . საჭმელს უყურებდა , ხორცის ნაჭერი გადმოიღო თეფშზე როდესაც ჩაკბიჩა სახე დაემანჭა . ძლივს გადაყლაპა ლუკმა ,
-ცოტა დამეწვა ხორცი . უღიმოდა დიო . თავისი საფირმო ღიმილით .
-ცუდ ჟესტად ხომ არ ჩამეთვლება სამზარეულოში რომ შევიდე ?
-რათქმაუნდა არა . უპასუხა ჩენმა და სამზარეულოში გაიყვანა .   სამზარეულო საკმაოდ კარგად იყო გარემონტებული , სალიმ მაცივრი გამოაღო და საჭირო იგრედიენტები გადმოალაგა . 10 წუთში სასიამოვნო სურნელი დატრიალდა სამზარეულოში , შემდეგ ამ სურნელმა სამზარეულოს გარეთაც გააღწია .
-ბლინები . ერთხმად წამოიყვირეს ბიჭებმა . მალევე გამოვიდნენ ოთახში ჩენი და სალი ბლინებით ხელში , რამდენიმე წუთში აღარაფერი დარჩა საჭმლისგან . ბიჭები მუცელზე ისვავდნენ ხელს და იცინოდნენ . სალი ბიჭს მიუბრუნდა და ჰკიტხა .
-რა გქვია ?
-შიუმინი , ბიჭი დაეკრიჭა .
-რაღაც რომ გითხრა არ გეწყინება ?
-არა სალი , რაც გინდა მითხარი .
-გარეგნობით პრინცს ჰგავხარ , თუმცა ძაღლივით ჭამ .
ამ სიტყვებზე ყველას გაეცინა . თავად შიუმინსაც კი .
ბიჭებმა ერთ წუთში აალაგეს მაგიდა და ყველაფერი მიალაგეს . სალი კვლავ სამზარეულოში შევია რათა ყავა გაეკეთებინა , ფიქრობდა როგორ დაეღწია თავი ამ ყველაფრისგან . უეცრად ბიჭის შეხება იგრძნო ,
-სეჰუნ რა გინდა ?
-ერთი სული მაქვს როდის ვიგრძნობ შენს ტკბილ ,სველ საშოს , და ხელი ,,ფისოზე''მოკიდა . მაგრა მე არაფერს დაგაძალებ , უეცრად აკოცა ტუჩებზე და გაუჩინარდა სამზარეულოდან , სალი ჩაიკეცა არიცოდა რა ეღონა , და თვალებიდან ცრემლებმა დაიწყეს დენა , ვეღარ ჩერდებოდა . ამ წამს ტირილის მეტი არაფერი არ ჭირდებოდა . მის გვერდით ლეი დაჯდა და გულში ჩაიკრა იგი .           
  თუ მოგწონთ vote and comment.
მეტი აღარ მაქვს დაწერილი და გაქვთ სურვილი გავაგრძელო ??

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 21, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

უსახელო ნაბიჭვრებიWhere stories live. Discover now