Biasınla göle balık tutmaya gitmişsinizdir. Siz tam oltayı atarken misina ayağınıza dolanır ve göle düşersiniz. Ama malesef boğulmazsınız. (Keşke boğulsakta onlarda kurtarsaydı)
Tepkileri; (Haydi bismillah)Yoongi: sizin düştüğünüzü görüp "zalimin kızı inşallah yüzme biliyordur yoksa ben hiç yardım edemem" der ve oltayı yine atarken aynı olay ona olur ve oda düşer
Jimin: sizin düştüğünüzü görüp hemen tişörtünü çıkarır. (Ne alakaysa amk) sizin kurtardığında "lan niye üstünü çıkartıyorsun" deyip ona bir hafta trip atarsınız. (Haklısınız ama bütün kızlar Jimin'in kaslarına bakıyordu)
Hoşik: sizi sırılsıklam gören Hoşik hemen arabaya gidip size kuru giysiler getirir. Tabikide bu kıyafetler Hoşik'in olduğu için elbise gibi gelir ve birbirinize sarılıp gün batımı izlersiniz (İşte Hoşik'i örnek alın. Ama oltalara noldu?)
Seokjin: yüzme biliyorsunuzdur ve ona şaka amaçlı nefesinizi tutup derinlerdeki bir kayaya sarılıp bekliyorsunuz. Jin sizi göremeyince korkup oda denize dalar. Sizi derinlikten kurtarıp iskeleye oturtur. Kendisi gidip arabadan piknik sepetini, kuru giysileri ve ceketleri alıp yanınıza gelir ve deniz manzarasında piknik yaparsınız(valla Jin'i tebrik ediyorum. Herşeyi hazır geliyor. Akıllı işte)
Jungkook: siz düşmeden belinizden tutar ama dengesini kaybedip göle düşersiniz. Siz bunu fırsat bilip Jungkook'a su sıçratmaya başlarsınız. Sonra su savaşı başlar ve yanınıza gelen herkeste bu savaşa katılır. Sonuç dersek ikinizde ağır grip olup 1 ay boyunca evden çıkamazsınız(Ayy kaderde hasta olmakta varmış. Napalım kısmet değilmiş)
Taetae: siz düşünce yere yatıp gülmeye başlar. Sizde bunu fırsat bilip onu aşağıya itersiniz. Bu sefer siz gülerken ağzınıza su kaçar ve boğulmaya başlarsınız. Taehyung bunu farkedip sizi iskeleye çıkarır kuru giysiler,örtü,çadır çıkartır. Siz ona hala mal mal bakarken Tae size "zaten geç oldu bari kamp yapalım" der ve kamp yaparsınız. (Kamp,kamp,kamp yapacağız. Gölün kenarında çadırlarımız)
Namjoon: siz düşerken elinizi tutar ve "seni bırakmayacağım (adınız)" der sende "Namjoon alt tarafı bir metrelik derinliğinde korkma yani uçurumdan düşmüyorum" diyorsunuz ve Namjoon elinizi bırakıyor ve siz düşüyorsunuz. Namjoon size bakıp "biraz dram yapayım dedin ama içine ettin" deyip olta malzemelerini toplayıp eve gidersiniz. (Yav hepsi ya birbirine sarılmış gün batımı ni izliyor ya piknik yapıyorlar yada kamp yapıyorlar ama sen niye böyle şeyler yapmıyorsun çünkü sen şarkı sözleri yazacaksın)(bad girl)
Evvet gelelim zurnanın zart dediği yere.
Sabahları 5 YB
Akşamları 2 YB yapalım mı
Vote vote vote....
Sınır şimdilik 20
Hadi yine iyisiniz
İyi geceler ve BTS'Lİ rüyalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYOND THE SCENE GRUBU İLE HAYAL ET... TEPKİLER... ESPİRİLER... KISACASI TEPKİ
FanfictionTüm hakları: Jimin'in kaslarının♡♡♡ Namjoon'un söz defterinin♡♡♡ Jin'in tenceresinin♡♡♡ Taehyung'un playstationun♡♡♡ Yoongi'nin yastığının♡♡♡ Hoseok'un dans çantasının♡♡♡ Jungkook'un o tatlı bakışlarının♡♡♡ İçinde bulabilirsiniz Eğer gerçek armyseni...