HADİ BUDA 0.14 OLSUN😂😂😂

20 1 0
                                    

MEDYAYA GÜLMEYENİ AYAKTA ALKIŞLAYACAĞIM ÇÜNKÜ OTURACAK YER YOK (TAMAM TAMAM VURMAYIN)
VEEE EVVET DERSE  GEÇİYORUZ JOJUKLAR
DEFTERLERİ AÇIN
BAŞLIK= BTS İLE TEPKİKOLİK İŞLER
KONU= BİASINLA KAVGA EDİYORSUNUZ (ŞUAN BANA SÖVÜYORSUNUZ DUYUYORUM) SONRA ODA SİNİRLE "YARIN BOŞANIYORUZ BU KADAR BİTTİ!!" DİYE BAĞIRIR SONRA SENDE HEM ÜZÜNTÜDEN HEMDE SİNİRDEN ODANIZA GİDİP KAPIYI KİLİTLEYİP (KLİŞE ŞEY) ELİNİZE BIÇAĞI ALIP HER YERİNİZİ KESİYORSUNUZ. (ALIN BU BENİM İŞTE) SONRA BİASIN SENİ MERAK EDER KAPI KİLİTLİ OLDUĞU İÇİN KAPIYI KIRAR (YAVAŞ HAYVAN GÖTÜNÜ SATSAN AYNISI ALAMAZSIN)
ÇÖZÜM=BİASIN BU DURUMDA YAPTIĞI EYLEMLER
SONUÇ=OKU İŞTE ABİ TEPKİYİ NE DİYE BENİ YORUYON ŞİMDİ?

EVVET ARTUK ANLADUĞUMUZA GÖRE DERSE GEÇELİM...
EEEE!!!! YETER BE SUSUN ARTUK!!!
CANIMA TAK ETTİ AMA!!!

JEON JEON GUK: SENİ ÖYLE GÖRDÜĞÜ ANDA DONAR. SEN FAZLA KAN KAYBINDAN BAYILIRSIN VE HEMEN JUNGKOOK SENİ KUCAĞINA ALIP HEMEN ARABAYLA HASTANEYE YETİŞTİRİR. SONRA DOKTOR SENİ AMELİYATA ALIR VE AMELİYAT  72 SAAT SÜRER (BU NE AP. SANKİ KALP AMELİYATU YAPILIYOR) JUNGKOOK YA BAŞINA BİRŞEY GELİR KORKUSUYLA 3 GÜN BOYUNCA HİÇ UYUMAZ. SONUNDA AMELİYAT BAŞARILI BİR ŞEKİLDE BİTER VE SENİ NORMAL ODAYA ALIRLAR. JUNGKOOK BUNUN SEVİNCİYLE ÜYELERİ VE EŞLERİ ARAR VE HASTANEYE GELMELERİNİ İSTER. ÜYELER VE EŞLERİ GELDİĞİNDE EŞLER JUNGKOOK U DÖVERLER VE SEN UYANDIĞINDA HEPSİ SENİ GÜLDÜRECEK ŞEYLER YAPARLAR AMA SEN GÜLMEZSİN. SONRA HERKES ÇIKAR VE JUNGKOOK YANINA GELİP "BEN ÖZÜR DİLERİM AŞKIM,BİR ANDA SİNİRDEN SÖYLEDİĞİM BİR CÜMLEYDİ. NOLUR BENİ AFFET" DER AMA SENİN AĞZINDAN SADECE "SENDEN BOŞANIYORUM NE BENİ NEDE BEBEĞİMİ BİR DAHA GÖRECEKSİN" DERSİN. JUNGKOOK İLK ÖNCE AFALLASADA SONRA AĞLAYARAK DIŞARI ÇIKAR. 2 GÜN SONRA BOŞANIRSINIZ VE SEN ARKANDA İZ BIRAKMADAN  İTALYA' YA GİDERSİN. JOJUĞUN  DOĞAR VE SEN OĞLUNLA BİRLİKTE 10 YIL BOYUNCA YAŞARSIN. SONRA ARTIK OĞLUNA BABASINI GÖSTERME VAKTİNİN GELDİĞİNİ DÜŞÜNÜRSÜN VE KORE'YE OĞLUNLA GERİ DÖNERSİN. İLK ÖNCE ŞİRKETE GİRİP ÜYELERİN YANUNA ÇIKARSINIZ. İÇERİ GİRMENLE GÜLEN ÜYELER BİRDEN ÖFKELENİR. HATTA SUGA YANINA GELİP SENİ AZ DAHA DÖVECEKKEN OĞLUNU FARK EDER VE GERİ ÇEKİLİR. SEN ONLARA SADECE "ÖZÜR DİLERİM VE BUNU TELAFİ EDECEĞİM" DERSİN TAM GİDECEKKEN JİN KOLUNDAN TUTAR VE SENİ BAŞKA BİR TARAFA GÖTÜRÜR. "JUNGKOOK KALP KANSERİ. HASTANEDE YATIYOR. BİL BAKALIM BUNUN SUÇLUSU KİM? SEN! TAMAM MI SEN! ŞİMDİ OĞLUNUDA ALIP KORE'DEN GİDİYORSUN VE BİR DAHADA GELMİYORSUN" DER VE SENİN YANUNDAN AYRULUR. SENDE BAŞKANDAN JUNGKOOK UN KALDIĞI HASTANEYİ BULUP OĞLUNLA ONUN YANINA GİDERSİN. JUNGKOOK A BAKARSIN. TENİ SOLMUŞ GÖZLERİ KIZARIK DUDAKLARI MOSMORDU. ONU BÖYLE GÖRÜNCE SESSİZCE AĞLADIN. OĞLUNUZ JUNGKOOK UN BOYNUNA SARILIP "BABACIĞIM BAK BEN GELDİM HADİ GİDELİM BURADAN" DER DEMEZ JUNGKOOK BİR OĞLUNUZA BİRDE SANA BAKAR. BİRDEN AYAKLANIP OĞLUNUZU KUCAĞINA ALIP SANA SIMSIKI SARILIR. SONRA "BENİ BİR DAHA BIRAKMAYIN" DER VE ODA SENİNLE BİRLİKTE AĞLAMAYA BAŞLAR. SONRA 1 HAFTA DAHA HASTANEDE KALIP  NİHAYET HASTANEDEN ÇIKARSINIZ. EVE GELDİĞİNİZDE JUNGKOOK ÜYELERİ ARAR VE AKŞAM YEMEĞİNE DAVET EDER. HEPSİ GELİR. KIZLAR SENİ GÖRÜNCE SEVİNÇTEN ÜSTÜNE ATLARLAR ERKEKLER İSE JUNGKOOK LA KONUŞMAYA BAŞLARLAR. YEMEĞE BAŞLADIĞINIZDA SUGA SANA HALA SİNİRLİ BAKTIĞINI FARK EDERSİN. JUNGKOOK OLAYI ANLAR VE AYAĞA KALKIP "BİZ 'ADINIZ' İLE BARIŞTIK VE ARTIK AYRILMAYACAĞIZ VE LÜTFEN SİZDE ÖZELLİKLE YOONGİ HYUNG 'ADINIZ' 'A ÖYLE BAKMAYI KES DER VE SUGA NIN EŞİ SUGA YA TRİP ATMAYA BAŞLAR. SİZ ONLARI GÖRÜP GÜLMEYE BAŞLARSINIZ JUNGKOOK SİZİ AYAĞA KALDIRIP TAM ÖPECEKKEN OĞLUNUZ "OMMA!! APPA!!! BİZ BURADAYIZ FARKINDAYSANIZ" DER VE EV GÜLMEKTEN 4.1 DERECEDE DEPREMDE SALLANIR.

HEPSİNİ TEKER TEKER ATACAĞUM YOKSA WATTPADDE ÖMRÜM ÇÜRÜR

NEYSE VOTE VE YORUM ATIN LAĞN

BURADA BAŞ ÇAVUŞUN EŞEĞİ YOK MALESEF

BEYOND THE SCENE GRUBU İLE HAYAL ET... TEPKİLER... ESPİRİLER... KISACASI TEPKİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin