1. Rész

20 2 0
                                    

11 évesen, mint mindenki suliba járok stb... Egyik hétvégén épp anyáékkal vacsoráztam, mikor megláttam, hogy a nővérem egy érdekes borítójú könyvet olvas.
-Mit olvasol Niki?
-Ja, csak egy Fantasy könyvet.
Gyorsan leültem mellé a kanapéra.
-Hm... Mi a címe?
-A természet feletti életem.
-Jól hangzik! Röviden elmondod a tartalmát?
-Ahj Emma... Na jó. Mingyárt. Hozz egy szendót légyszi és utánna.
-Okés.
Gyorsan összedobtam egy párizsis, sajtos, paradicsomos szendvicset. Utánna visszamentem a nappaliba.
-Tessék.
-Köszi Emma. Szval... Egy 11 éves lányról szól, akinek különleges ereje van. Az ereje egyben nagyon jó, de ha rosszul használják végzetes is lehet. Mivel az erőre nem csak a fénynek és a jónak van szügsége, így a gonosz elől megkell védeni a lányt, míg nem lesz elég erős önmaga megvédésére.
-Uh. Ha kiolvastad kölcsön adod?
-Persze.
-Kicsim, menj aludni. -szólt anya.
-A nővérem miért maradhat fent több ideig?
-Mert ő 13 éves. Ő is csak egy órával marad tovább.
-Ahj... Jó éjt Niki.
-Neked is Emma.
Szépen felmentem az emeletre és be a szobámba. Átöltöztem és lefeküdtem. Egész éjszaka az a könyv járt az eszemben.

----Reggel----

-(Ásítás) Jó reggelt!
Semmi válasz.
-Van itthon valaki?
Szintén nincs válasz.

-Gondolat- Tuti elmentek megint. Megnézem raktak e ki cetlit a hűtőre.

Kisétáltam a konyhába és odamentem a hűtőhöz. Semmi.

-Gondolat- Fura, mindig írnak ki valamit a hűtőre ha elmennek. Felhívom őket.

Felrohantam a lépcsőn aztán be a szobámba. Az éjjeliszekrényen volt a telóm. Bekapcsoltam, rámentem a hívásra és hívtam anyát. Nem veszi fel. Hívtam apát. Semmi...

Felhívtam a nővérem (aki reggel elment a barátnőjéhez.) Ő felvette.

-Niki!!!! Baj van! Anyáék nincsenek itthon és cetlit se hagytak.

-Biztos elfelejtették. Hívd fel őket.

-Próbáltam...

-Várj egy kicsit mindjárt visszahívlak.

Vártam 10 percet és végre megcsörrent a telom.

-Hugi. Gyere ki a kapuhoz. Van kulcsod?

-Nincs

-Akkor várj megyek be. Pakolj. Megyünk a barátnőmékhez.

-Mi? Miért?

-Mindegy, majd elmagyarázom. Pakolj!

-Oké.

Megfogtam a bőröndöm. Beleraktam pár ruhát, telot, töltőt, fülhalgatót és egyéb fontos cuccot. Lerohantam a lépcsőn. Niki ott várt már.

-Gyere gyorsan! El kell tünnünk innen!

Nem kérdeztem, csak húztam a bőröndöm. Mivel Niki barátnőjének nincs otthon az anyja így sétáltunk. Negyed óra séta után ott voltunk. Niki bartnőjének, Evelinnek a szobájában kaptam egy kis matracot és megágyaztunk, hogy este ne kelljen. Kipakoltam, majd kimentem Nikiékhez a konyhába. Meghallottam, hogy beszélnek. Tudom nem lett volna szabad, de hallgatóztam.

-Niki, a húgod nagy veszélyben van. A sötétség vadászik rá. El kell vinni a mesterhez.

-Holnap után vigyük. Egyenlőre tudják, hogy odamennénk. Csak itt van biztonságban.







Az én erőm..Where stories live. Discover now