Shrek si žije sám ve své bažince a je spokojený. Občas se mu zasteskne po sexu a tak zajde za oslíkem... S oslíkem se zná už od dětství. Ještě když chodili do školky mastili si po večerech péra. Byla to hoňba jak na homoušské černošské pařbě.
Ano! Shrek je bukanýr (homouš) jak poleno. Pínys má tvrdý a mastný až humus na to pohledět. Oslík je ale labužník a na tomto si rád smlsne.
Jednoho poklidného večera si Shrek v klídku hoňkal a dostal brutální chuť na nějakou hulbu péra. Hodil na sebe rajcovní šat a utíkal k oslíkovi. Oslík měl taky svoji hodinku a tak se mu moc nechtělo Shreka pouštět dovnitř.
"Oslíku, už to bude měsíc co jsem si nemyl ftáka!" Na to oslík okamžitě slyšel a těšil se až Shrekovi slízne maz na jeho pérku. Oslík má dlouhý jazyk, takže lízání mu jde.
"Tak pojď dál ty můj Shrekouši"
Shrek vyrazil dveře a svlékl své celý život neprané tričko a trenýrky které vyhrabal někde u kocoura doma.
Puch se linul celým bytečkem a oslíkovi se z toho udělalo zle. Shrek vzal oslíka do náruče, narval jeho hlavu ke svému podpaždí a nechal ho dvacet minut čichat. Oslík byl celý zelený a omámený tím smradem. Shrek oslíka hodil na postel - propadla se. Skočil na něj jak nadržený prase a začal ho prudce mrdat do prdele. "Á můj ánus!" Řval osel. Shrek mrdal celé hodiny a oslíka to už po prvním výstřiku omrzelo. Chtěl hulit to jeho péro omatlané pérním mazem. Oslík znuděním usnul.Ráno se probudil a celá postel byla potřísněna zelenou mrdkou. Oslík byl dočista a nadobro přilepený. Měl nastříkáno v hubě ve všech skleničkách a dokonce i v talířích na polévku. Shrečí sperma lepí jak vteřiňák a je hardcore se z toho dostat. Asi po hodině prokousávání se dostal ven. Věřte mi nebo ne, ale mít mrdku mezi zubama není zrovna příjemný. Oslíka to rozhodilo. "Oslíku teď mě omrdej ty!" Shrek viděl že oslík nemá náladu tak mu řekl : "Máš-li špatnou náladu zkus to nahned zezadu" Oslík se pousmál a začal Shrekovi vylizovat řiť. Jazýčkem zajížděl stále hlouběji a Shrek měl orgasmus jako nikdy. Oslík do Shrekovi řiťky strčil celé kopýtko a jakmile ho vytáhl bylo celé od sračky. A už je to tu, začíná kuřba. Oslík zaujmul hulební pozici a pomalu ale jistě Shrekovi slizovat jeho maz z ptáka. Oslík toho měl plnou hubu a připadal si jakoby jedl kokos z Raffaella. Shrek byl zase pro jednou rád že si to péro nemusí čistit. Oslík je jako taková ta rybička co vám okusuje ztvrdlou kůži.
Oba už měli dost a tak oslíka napadla věc kterou ještě nikdy nezkoušeli. Oslík řekl ať Shrek otevře pusu a zavře oči. Oslík si stoupl na zadní a vychcal se mu přímo do držky. Byl to pro oba nesmírně nádherný pocit. Shrek ale neměl dost! Chytl osla za ucho hodil ho do postele, tedy spíše do toho co z ní zbylo a vykadil se mu přímo na hlavu. Oslík miluje teplé bahenní zábaly a právě za toto byl neskutečně rád. Až do rána si kadili do pusy a hráli na stříkanou. Ráno však Shrek musel domů. Oslík to oplakal, ale přesto věděl že za pár dní se bude toto potěšení konat znova...
Pokud bude zájem, v příštím díle se dozvíme něco o kocourovi a Rampelníkovi