Kdysi dávno žil v ohavné bažině netvor - Shrek. Žil si spokojeně svým životem, sem tam masturboval, sem tam se posral, ale každý ho měl rád. Co si budeme povídat. Shrek byl nejlepší kámoš s Oslíkem. Oslík byl starej pardál a humusák, co stál o každou příležitost Shreka znásilnit. O příběhu s těma dvěma jsem vám psal již minule. Budou tomu už tři roky. Ale co se se Shrekem stalo za ta léta? To vlastně nikdo neví, nikdo neví co se dělo v naší bažince po dobu mé nepřítomnosti. Možná jste si mysleli, že je vše při starém. Shrek žije ve svém olezlém domku s Fionou a Oslíkem. Avšak není tomu tak. Po skončení našeho příběhu jakoby se po něm zem slehla.
A tady do našeho příběhu vstupuje Kocour - Kocour v botách. Známý šarlatán, milovník tlustých koček a dobrých mravů. Kráčí si to známou pěšinou k domku Shreka. Ťuk Ťuk - zabouchal Kocour na dveře. Nic se neozývalo. Kocourkovi bylo divné, když necítil žádný smrad z kadibudky ani shrekovy jedny jediné ponožky. Zvláštní to mravy, řekl si a jak to dořekl, ukákl si do svých džínů. Měl nohavice zastrčené až do jeho kovbojských bot a tak mu ta sračka natekla až ke kotníkům. Hymlhergot já starej blbec. Svěrač už mi neslouží jak by měl a já jdu na procházku. Klel a bědoval, ale bylo mu to k ničemu. Tímhle ty hovna z bot nedostane. Ale koukám že jsme poněkud odbočili. Kocour vyložil náklad z bot a šel se podívat do domku Shreka. Kde nic, tu nic. Barák prázdný, Shrek nikde. Co já budu dělat? Přišel jsem si pro sex a to zelený tele nikde. Musím se vydat ho najít. Vzrušení žilami pochoduje, láska k němu mě děsně rozpaluje, kašlu na dobré mravy, chci ho teď a tady. S těmito slovy vyrazil na cestu. Zabalil si baťůžek, do kterého si vzal jen věci potřebné : Pornočasopis, jednu roli toaleťáku - radši dvě, ať nežeru, roberta a myš - uzenou.
Šel přes lesy, přes pole, občas vymetl nějaký pajzl a jak tak šel, narazil na Rampelníka. Byla to velká náhoda. Rampelník si docela na hlas při měsíčku za keříkem leštil svůj bambus a Kocour ho poznal podle mlaskání koulí. Bylo to radostné shledání. Oba moc rádi vzpomínali, jak si za mlada dávali zápas kdo dočůrá dál a kdo bude mít většího shita. Rampelník se ptal Kocoura co hledá v takových končinách jako je Morava. Ach, hledám Shreka, povzdechl si. Rampelník se začal smát a vzpomněl si, jak minulý večer protahoval Shrekovi šachtu. Zavedu tě k němu, ušklíbl se. A tak vyrazili do Rampelníkova brlohu. Po cestě si vyprávěli kdo kde s kým trtkal a jaké rozměry měly ty nejkrásnější vagíny. Víš Kocoure, povídá Rampelník, vzal jsem si krásnou ženu Renatu. Občas mě sere, ale hlavně.. Renata je bohatá, masíruje varlata. Kocour byl už teď nadržený hovado a chtěl si nechat promastit kulky. Poslední dobou s nimi měl docela problémy.
Pomalu došli k brlohu. Slyšeli zvuk který byl pro Rampelníka velmi nelibý. Shrek měl totiž soulož s jeho Renatou. Ta se vozila na jeho vocasu jako blecha která se veze na nějakém jezevčíkovi. Podívaná to byla vskutku šmakózní. Tedy, jak pro koho. Rampelník zrudnul a vtrhnul do pokoje. Vrhl se na Shreka, potom na Renatu a nakonec na Kocoura, který v tom byl tentokrát zcela nevinně. Začala mela, která neznala konce. Shrek mlátil Rampelníka, ten mlátil Kocoura, a Renata mlátila služku. Ptáte se jak se tam vzala služka? Jo, to bych taky rád věděl. Vzduchem lítali podprsenky, Kocourův klobouk, Rampelníkovy tanga.. Byla to bitka jako prase. Když v tu z čista jasna si Shrek ujebal. A najednou byla tma. Tuto část vám nemůžu podrobně popsat protože jsem upadl do komatu. Na pěkně dlouho. Jediný kdo přežil jaderný útok byl Shrek. Ten už jich zažil stovky. Věděl, že když všichni padli do mdlob, je čas všechny zcela kvalitně obšoustat. A jak si řekl, tak udělal. K tomu Whisky a láhev vína, nejdřív dceru potom syna. Jakmile se účastníci bitvy probudili, zjistili že mají rotrhlou prdel a k tomu hleny v zadku. Čemuž se nelze divit, protože Shrek je mašina co nikdy nespí. A tak si ani jeden z nich ještě dlouhé týdny nesedl ani na záchod. Nakonec ukradli zvonec a dnešní pohádky je zas pro jednou konec