"0.1"

6 1 1
                                    


"  Sadece bir tişört daha sonra buradan çekip gitçem "

Dedi iç sesim . Doğru muydu bu yaptığım birinin  odasına gizlice girmek . Tartışılabilir bir konuydu . Karşılıksız aşık olduğun birinin kokusuna muhtaçsan doğru denilemezdi . İhtiyaç, ihtiyaç doğru bir kelime sayılabilirdi nasıl olsa fark etmezdi bile.

Yavaşça dolabının kapağını açtım mavi tişörtünü elime aldım .

" Hayır olmaz en sevdiği  tişörtü o . Fark edebilir. "

Gine ve gine haklıydı iç sesim . Elimi askeri yeşil olan tişörtünü aldım . Doğruya en çok asker olmayı istiyordu . Bu da olmazdı fark ederdi her halde. Siyah bir tişört aldım hiç giydiğini görmemiştim. Bunu alabilirdim sanırım.  Tişörtü burnuma doğru götürdüm. O kokuyordu . Kalbim delice atmaya başladı. Hızlıca tişörtü çantama koyup aşağı indim . Annemle Serap teyze bıraktığım gibi aynı muhabbete devam ediyordu. " Serap biz kalkalım artık akşam Nihat gelicekmiş. Yemeğimi hazırlamadım daha " dedi annem. Serap teyze üzülmekle üzülmemek arasında kalan çözemediğim bir ifadeyle " İyi madem. Ben sizi geçireyim " dedi .

Kapıya doğru ilerlerken o geldi . Kalbim yine deli gibi atıyordu. Gözlerime baktı bakar bakmaz da kafasını geri çevirdi. Kim çevirmezdi ki ? Eğer onun gibi etrafında benden 100.000.000.000 kat daha güzel kızlar olup istediği kızı elde edebilecek her erkek aynısını yapardı . Suçlu bulmuyordum onu. 

                                                                                        *** 

Üzerimdeki yağmurluğa daha sıkı sarılıp yürümeye devam ettim. Nereye gidiyordum hiçbir  fikrim yoktu. Canım acıyordu keşke şu an bütün yağmur onunla ilgili ne var ne yoksa aklımdan silip götürse dedi

 " Çisem , bekle" bu sesi tanıyordum. O'ydu arkama döndüm. 

" Sakin ol. Sakin ol"

Kalbim deli gibi atıyordu. " Efendim" dedim bana baktı sonra da sırılsıklam olan saçlarıma " Ne işin var dışarıda ? " dedi güldüm sanki çok umurundaymış gibi " Ne zamandan beri sana hesap veriyorum ? " dedim kafasını yere eğdi . Her zaman yaptığını yapmaya gelmişti. Ne zaman içindeki sıkıntıyı taşıyamazsa bana geliyordu, anlatıyordu ve hiçbir şey olmamış gibi gidiyor en az 1 ay yüzüme bile bakmıyordu.

"Belki de fark etmiştir."

Dedi iç sesim. Olabilir miydi ? Tabii ki hayır fark etseydi derdini anlatmak için bile gelmezdi.

    Derin  bir nefes alıp " Yine ne oldu ? " dedim güldü "Beni ne kadar iyi tanımışsın " dedi kafamı yere eğdim. Seviyorum diye bağırasım vardı avazım çıktığı kadar . Yutkundum. 

" Anlatırsın ama önce sahile gidelim mi ? " hep ayaküstü anlatır giderdi bu sefer bir değişiklik istedim . " Olur " dedi sessizce yürüdük kafamı ona çevirip baktım düşünceliydi ,her zamanki gibi onu düşünüyordu. Her seferinde söylemek istediklerimi bir yutkunmayla geri çevirmek oldukça zordu benim için ne de olsa ilk aşkımdı.

Sahile geldiğimizde iskelenin ucuna oturdum ayaklarımı sallamaya başladım. "Ne oldu" gözlerime baktı kafasını yere eğdi söylemeye cesaret edemediği bir şeyler vardı belli ki duraksadı , yutkundu gözlerimin içine baktı en içine " Çıkma teklifi ettim " bir anda ağzım bir fil kadar açıldı kalbim durmuştu sanki birşey hissetmeliydim acı, sevinç ? "eee ne dedi " dışarıdan her ne kadar umursamaz görünsem de umurumdaydı hemde herşeyden ve herkesten çok " Hayır dedi " mutlu olmalı mıydım ? " Ama o kızın sevdiği biri olduğunu biliyordun neden canının acıyacağını bile bile böyle birşey yaptın? " bu sorunun cevabını biliyordum ama diyecek birşey bulamıyordum öylece karşısında bağırıp çağıramazdım neden ben değil de o diye " Çünkü kurtulmak istedim 4 yıl tam 4 yıl ne kazandım hiçbirşey bazen kaybetmek gerekir " üzülüyordu canı acıyordu onu seven okulda onlarca kız vardı hiçbirini değil o kızı düşünüyordu aynı zamanda unutmak istiyordu en acıtanınından  hem de hangi kalp dayanırdı ? " Bilmiyorum yani bu sefer sana verebileceğim bir tavsiye yok " kalbim normal haline dönmüştü gine hızlı hızlı ve acıyla atıyordu. " Bir tavsiye istemiyorum sadece ona bir sevgilim olduğunu söyledim" gülmemek için kendimi tuttum dudaklarımı birbirine bastırarak " İnanamıyorum sana sevdiğin kıza sevgilin olduğunu mu söyledin " dedim kafasını yere eğdi utandı mı derdim de o utanmazdı " Peki sevgilin kim " dedim gülmemeye çalışarak duraksadı yüzüme bakıp yutkunduktan sonra " Sen" dedi...


Hello!!!!  Merhaba bu benim ilk hikayem ve ilk yorumum kesinlikle yorumlara açık eğer bir kusur varsa lütfen bakmayın. Umarım beğenirsiniz kardişlerim !! :*


Hikaye hakındaki yorum buraya



Karakterler hakkında yorum buraya



Başlama tarihinizde burayaaaa




20/09/2017


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 20, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Siren SesiWhere stories live. Discover now