Untitled Part 1

8 2 2
                                    


{ Because in her eyes, he could she everything.

 Η Άντζελα  ήταν ένα απλό κορίτσι. Απλό από κάθε άποψη. Χωρίς κάποια ιδιαίτερη ζωή, ήταν απλή και χωρίς πολύ ενδιαφέρον. Όμως ήταν ξεχωριστή, ξεχωριστή από τα άλλα κορίτσια, και αυτό του τράβηξε την προσοχή. 

Τα πράγματα δεν έχουν τίποτε το ενδιαφέρον αυτή την περίοδο για αυτήν. Χριστούγεννα. Η εποχή όπου όλα, κατά τη δική της άποψη, γίνονται πιο όμορφα, πιο λαμπερά και πιο γλυκά.  Και προφανώς λιγότερο μοναχικά. Δεν πιστέυει ότι γίνεται κάποιος να περάσει τις γιορτές των Χριστουγέννων μόνος του. Είναι ίσως το ότι χειρότερο για αυτήν. Και αυτή έχει ανθρώπους που την αγαπάνε. Όμως δεν έχει εκείνον που θα της δώσει εκείνη την λάμψη που της λείπει και εκείνο το φτερούγισμα και τις πεταλούδες που έβλεπε από μικρή στις ταινίες, και μέχρι τώρα δεν έχει βρει. Αυτό ζητάει. Όχι όμως απελπισμένα. Είχε ευκαιρίες με αγόρια όμως κανένας δεν της έκανε αυτό το κλικ, κανένας δεν είχε αυτό το κάτι που θα την έκανε να κολλήσει μαζί του.. Μέχρι να γνωρίσει Εκείνον. 

Το παιδί των χωρισμένων γονιών που δεν τον συγκινούσε τίποτα πλέον. Μισεί τα Χριστούγεννα και τα θεωρεί ένα μέρος του συστήματος να ξεγελάει τον κόσμο με τις εμπορικές του τάσεις να θέλουν παραπάνω ποσοστά. Πως μπορεί όμως κάποιος να μισεί τέτοιες οικογενειακές γιορτές ; Μπορεί . Παιδιά σαν τον Χάρρυ που τους έχουν στερήθει τόσα, μπορεί. Δεν θυμάται να είχε νιώσει ποτέ αγάπη και ζεστασία από ολόκληρη την οικογένεια του . Πάντοτε κάποιος έλειπε. Και αυτός ο κάποιος ήταν πάντοτε ο πατέρας του . Και πάντοτε ήταν αυτός ο λόγος που ο Χάρρυ ήτανε μέσα στα νεύρα και την απαισιοδοξία. Και για αυτό για όλα αυτά που του συμβαίνουν φταίει ο πατέρας του. Όμως ούτε ο Χάρρυ είχε βιώσει αυτό το δυνατό συναίσθημα που θα έκανε τα πάντα για αυτή τη μία και μοναδική του... Μέχρι να γνωρίσει Εκείνη. 





Only AngelWhere stories live. Discover now