Bölüm-1 (BİR DEVRİN YOK OLUŞU)

6 0 0
                                    


       Günümüzden  tam on bin yıl önce evren ve galaksiler şu an gördüğümüz gibi değildiler.

           Gezegenlerin hepsi farklı ırkların yuvalarıydı. Natardian , Scord , Banny , Neddar ve Gilahe  ırklarının bulunduğu 5 farklı gezegen barış içinde Neddar gezegenindeki Kralın emrinde yaşıyorlardı. Kral Dasmor Samanyolu Galaksisi'nin 6. Kralıydı. Her Irkın kendine has güçleri vardı. Natardianlar uzun yaşam bilim ve toprak elementinde  , Scordlar su elementinde , Gilaheler hava elementinde , Bannyler ise hayvanlarla konuşma yeteneğinde ırklardı.

           Neddarlar ateş gücüne sahipti ama onlarda doğuştan gelen bir güç yoktu güç babasının ölümünden sonra oğluna geçiyordu. Bir de kara madde denilen evrende eşi benzeri olmayan bir güç vardı. Bu güç kötü ellere düşmemesi için Nedder Gezegeni'nin tam ortasında bir tür koruma kalkanıyla korunuyordu. Her abi kardeşte olduğu gibi Kral Dasmor'un kardeşi Gadmur abisinin kral olmasından hoşnut değildi. Ve abisinin oğlu olursa krallığın hiçbir zaman ona kalmayacağını biliyordu bu yüzden abisini çocuğu olmadan önce öldürme planları yapıyordu .

           Gadmur , Neddar ordusundan kendi tarafına adam çekiyordu fakat abisinin bundan haberi yoktu. Her ırkın kendi Lordu olduğu gibi Natardian ırkının Lordu Sandal Galaksideki en bilge kişiydi ve Kral Dasmor her konuda ona danışır ve ona sonsuz güvenirdi. Dasmor'un karısı Delia'nın miğde bulantısı ve kusma gibi rahatsızlıkları başlayınca Dasmor hemen onu Natardian Gezegenine götürdü ve karısını Sandal'a kontrol ettirdi. Sandal Krala müjdeli haberi verdi. Kral Dasmor artık baba oluyoru evet Baba ama Sandal krala size bir tavsiye verebilirmiyim efendim diye sordu.Kral tabi söyle Sandal dedi.Sandal , Krala çocuğunun olacağını herkese söylemenin iyi bir fikir olmayacağını söyledi.Çünkü 7.KRAL hakkındaki kehanet doğru ise hayatı tehlikede olabilirdi.

         Aradan 7 ay geçti Dasmor çok endişeliydi kehanete göre 7.KRAL 5 ırkın gücünede sahip olduğunda karanlık maddeyi sonsuza  dek yok edecekti ama karanlık maddeyi kim ele geçirecekti bilinmiyordu.Kehaneti herkes biliyordu sadece umursamıyordu fakat Gadmur umursuyordu bu yüzden karanlık maddeyi kullanıp abisini öldürmek istiyordu ama Delia'nın hamile olduğunu bilmiyordu. 

        Her yüzyıl olduğu gibi bu yüzyıl da Tüm ırkların Lordları Kralın Salonunda Galaksinin durumu hakkında toplantı yapıcakalradı. Gadmur bu anı fırsat kolladı karanlık maddeyi ele geçirip o odadaki herkesi öldürmek için fırsat kolladı. O gün Delia'nın sancıları artmıştı Dasmor Sandal'dan toplantıya katılmayıp Natardian gezegeninde karısıyla ilgilenmesini istedi. Toplantı başlamıştı fakat kral kardeşinin koltuğunda olmadığını fark etti. Gardiyana onu sordu fakat kimse nerde olduğunu bilmiyordu. O anda dışardan bir ses geldi Dasmor diye bağırıyordu kardeşi Krallığının sonu geldi dediği gibi kara maddeyi göğsüyle birleştirdi büyük bir patlama oldu ve tüm Neddar gezegeni havaya uçtu. Bu galaksinin heryerinden gözle görülecek kadar büyük bir patalamaydı. 

       Bu patlamayı gören Delia perişan oldu. Aradan bir hafta geçtikten sonra yeni kralın Gadmur olduğu haberi geldi. Sandal onun ordan sağ çıkamayacağından adı gibi emindi. Bu yüzden kara maddeden şüphelendi. Delia ya düşüncesini açıklayınca,Delia eğer dediğin gibiyse beni de öldürmeye gelecek dedi. Ama bebeğinin ölmesini istemiyordu. Sandal ona bir yolu olduğunu fakat bebeğin hayatta kalması için kendisinin öleceğini söyledi. Delia kabul etti. Gadmur çoktan Delia yı aramaya başlamıştı. 

      Sandalın aklındaki plan bin yıllar önce denenmiş bir plan bir bebeği bir rahimden alıp uzay zamanda yolculuk yaptırıp başka bir rahime gönderme. Delia bunu kabul etti ve tek bir şartı olduğunu söyledi. Dasmor ile gençken bir çocuk hayali kurarmışlar ve o hayalde çocuklarının adı Primeus olduğunu Sandala söyledi. Sandala onun büyümesini iyi izlemesini ve onunla tanışma fırsatı olursa bu ismini öğrenmesini istediğini söyledi. Operasyon başladı ve başarıyla sonuçlandı tabi Delia ölmüştü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PrimeusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin