1.Boruto este singurul shinobi care poate folosi si Chidori si Rasengan2.Boruto are patru stele în evaziune și ninjutsu și trei stele în lupte neînarmate.
3. Atributele lui Boruto sunt: 160 în dexteritate, 140 în chakră, 130 în percepție, 120 în putere, 90 în inteligență și negociere
4. Potrivit noutății filmului Boruto: Naruto the Movie, personajul lui Boruto, care a fost împușcat de jocul video, este un Războinic de Lumină, care are două duble, numite "Shadow Weaver" și "Law Bringer".
5.Boruto" este pronunția japoneză a cuvântului englez "bolt". Numele lui este o referire la unchiul său Neji, al cărui nume înseamnă "șurub"
6. Când Boruto a apărut pentru prima oară în Jump English Weekly Shōnen, numele său a fost tradus ca "Bolt". Acest lucru a fost ulterior corectat când capitolul a fost lansat în format de volum.
7. Când Naruto a cumpărat un cadou de ziua lui Himawari, magazinul la care a fost prezentat a avut un afiș de Mecha-Naruto și Kurama. În seria Naruto Storm, puteți găsi Mecha-Naruto și Kurama, care au fost proiectate de Kishimoto în special pentru joc.
8. Boruto poate folosi ,,pumnul bland,, fara byakugan.
9.Boruto a reușit să realizeze tehnica Shadow Clone chiar înainte de a deveni genin. Transformările sale de natură includ vântul, fulgerul și eliberarea apei. Ca și tatăl său, Boruto se dovedește a avea un nivel ridicat de chakră.
10.Boruto a confirmat ca isi iubeste mama mai mult decat orice.