- Hey Sutef !
- Hey Pora !
- Ai vrea să mergem lângă lac astăzi ?
- Desigur e o vreme minunata , doar să îmi i-au ghiozdanul și am plecat .As merge oriunde pentru ea , e o fata minunata din toate punctele de vedere , acel par blond asemeni aurului , cele doi ochisori albaștrii că și diamantele , care strălucesc la vederea mea , iar acel glas cald care îmi incanta auzul mereu , la rostirea oricărui cuvânt ...
- Sa întâmplat ceva ? La ce te gândești ?
Privirea aceea inocenta și puțin îngrijorata , ador când o face ..
- Mă bucur , de timpul petrecut cu tine , știu că în ultima vreme nu ne-am prea văzut , dar astăzi mă voi revanșa , ți am pregătit
Schița un zâmbet și a început să rostească sa întors în altă parte că sa nu observ, apoi de uita înspre mine
- Abia aștept . Zambeste apoi mă ia de mana și mă trage in semn de haide odată .
Ajunși acolo ne-am așezat la marginea lacului și am început să vorbim , începutul e mereu mai greu ...
"Fă o conversație haide , complimentează o , spune-i ce simți sunteți de o luna aproape împreună trebuie sa ai subiecte cu ea ... Asta e , știu ce am sa ii spun ! "
- Și cum ți se pare vremea ?
Nu spune nimic și privește lacul , era puțin îngândurată , și parcă cumva în ura pune mana pe o pietricica și o arunca .
- Hey , ești bine ?
- Da sunt ok doar că mă frământă ceva , nu cred că îți pot împărtăși , nu ai înțelege , nu încă , poate in altă viață ...
Vocea ei tremura și vad cum isi face apariția o lacrima pe ochiul ei .
- Pora ? Ești bine ?
Incerc sa o iau de mana , dar ea de trage ..
- Cred ca e mai bine să mă uiți , știu că ești făcut pentru mine dar e mai importanta viata ta decât noi...
Acesta e ultimul lucru pe care îl aud de la ea , timp de 10 secunde , apoi de ridica și fuge .
- Adioo !
- Pora stai ! Ai grija !
Un fel de fulger mov închis ii taie calea
- Nuuuu !!!
Alerg repede și o prin înainte să facă contact cu Pământul , o privesc cu frica ..
- A leșinat ...
Glasul meu tremura , corpul îmi tremură și simțeam un sentiment de frica , auzeam pe cineva din partea stângă râzând straniu .
"Nu te uita .. nu o fa"
- Hahaha , suferința altora e atât de distractiva , voi oameni așa sunteți mereu ?
Îmi întorc încet capul și observ un om cu 4 perechi de aripi negre , imens cu ochi galbeni ,pielea cenușie , și un zâmbet macabru ...
- Ci ci ci cine ești ?...
Nici un răspuns , rase și mai cu pofta, atunci un sentiment de ura și a făcut apariția
- De ce ai făcut astaa ! Tarta cu pene !
- Calmează te tinere
Se auzi o voce de foarte groasa , ciudățenia cu pene își schimbă fața , parcă era un foc de tabără negru cu 2 ochi galbeni
- Ori pleci acum , ori va ucid pe amândoi !
Îl pun pe "îngerul" meu adormit în spatele meu mare atenție și după mă întorc spre pasarea aia .
- Nu îți voi permite sa ii faci vreun rau !
I-au niste pietre și arunc sper el
- Ââ ce faci ?
- Incerc sa te dobor ! Ia-o pe astaaa !
- Ai terminat ?
Suflam greu
- Da ....
- Bine ... Pentru că acum e rândul meu !!
În mâna lui își face apariția un fulger , iar pe fața lui un rânjet malefic .
"Ce naiba , trebuie să o iau pe Pora și să fug "
Individul parcă aștepta să fug , am luat-o pe Pora și am fugit cat am putut de tare
- Ia-o pe asta !
Fulgerul lovește din nou , sunt la pământ și Pora în dreapta mea , nu mă puteam mișca , am întors capul spre ea ,cu foarte mare dificultate spre ea .
- Pora îmi pare rău ..
Individul își face apariția deasupra noastră
- Hahaha asta e tot ce poți ? Mă așteptam mai mult la tine omule , având în vedere că ești aparat de un înger .
- Ce ?
- Ce prost
Scoate o sulita și o înfige în mine ..
"Nu se poate ... Am eșuat .."
Simțeam cum ceva mia străpuns pieptul , scuipam sânge ..
- Pora îmi pare rău ...
Mă luase un somn, vedeam în ceata , mi-am întors privirea spre Pora și am zărit un om strălucind , am închis ochi și au auzit glasul acelui înger negru urlând de durere ...
- Firai tu sa fi de ingerr !!!!
CITEȘTI
Nu sunt doar un Demon
RandomSutefan , poreclit Sutef , este un tânăr în vârstă de 18 ani care ajunge sa fie demon în urmă luptei cu unul , dragostea dă târcoale și el trebuie să aleagă între un înger pe care la salvat și un demon ispititor.