Bu bölüm parkyeolfet_61 isteği üzerine yazılmıştır.
Günlerden bir gün gene evde sıkıntıdan patlıyordun. Chanyeol'a ne kadar mesaj atmayı, aramayı denesende, hiçbir şekilde sana dönmüyordu.
Iki saat evde durmaktan sıkılmış bir şeyler yapmak istiyordun.
Arkadaşlarına mesaj atmıştın. Ama ne yazık ki onlarda işleri olduğunu ve buluşamayacağınızı söylemişti."Ahh hadi ama cidden neden bu gün herkes beni görmezden geliyor? Aishh!"
Hemen odana çıkmış, yırtık siyah bir pantolon ve beyaz bir tişört giyip belinede kırmızı kareli gömleğini bağlamıştın.
"Pekâlâ siz benimle ilgilenmezseniz bende tek başıma kendimle ilgilenirim!😒"
Telefonunu, anahtarını ve bir miktar parayı yanına alıp evden çıkmıştın ki
Chanyeoldan mesaj gelmişti."Ahh demek ki hala yanlız ölmek için vaktim var. İyi iyi ."
Kendi kendine konuşarak hem telefona gelen mesaja bakıyor
hemde kaldırımda ilerliyordun.Mesajında
'Acilen konuşmamız lazım! Atacağım konuma gel.'
yazıyordu.Konuma geldiğinde aslında sizin hep buluştuğunuz kafe olduğunu fark etmiştin.
Direk içeri daldın ve buumm.
Herkes senin için toplanmış. Nedeni ise bugün doğum günündü.Pasta getiren bir adet Chanyeol'la karşılaşmıştın. Yanına 'iyiki doğdun şarkısını' söyleyerek geliyor ve gülümsüyordu.
"Yah! Beni çok korkuttunuz!"
-"Özür dilerim bebeğim. Ama önce lütfen bir Dilek tut ve mumları üfle."
"Pekâlâ."
Gözlerini kapatmış ve dileğini tutmuştun.(siz ne isterseniz onu düşünün.) Mumları üflediğin gibi Chanyeol;
-"Ee ne dilek tutun?"
"Chanyeol-ah eğer dilediğim şeyi söylersem sence dileğim gerçekleşir mi?~"
Sana aynı yukarıdaki gibi gülmüş sonra ise elindeki pastayı arkadaşlarına vermiş ve beraber bir masaya oturmuştunuz.
•
•
•Arkadaşların doğum gününü kutlamış, hediyelerini vermiş ve biraz eğlencenin ardından gitmişlerdi. Sizde Chanyeol'la yalnız kalmıştınız.
Biraz oturup birbirinize bakışmanızın ardından Chanyeol, yanına gelerek diz çökmüş ve cebinden kırmızı kadife bir kutu çıkartmıştı.
-"Gözlerimi her sabah yanında açmak,
Geceleri uykun kaçtığında seninle aynı tavana bakmak,
Her günü, her saati, her saniyeyi seninle beraber geçirmek istiyorum!
Birlikte yaşamak değil, beraber yaşlanmak istiyorum!
Sonsuza dek seni hiç yalnız bırakmamama,
Hayat boyu sürecek bu filmin baş rolü olmaya,
Son nefesime kadar gözlerinin içinde gülmeme izin verir misin?"
Bu evlenme teklifine vereceğiniz cevap ne olurdu?😅
Nasıl ? Umarım beğendiniz! Açıkçası uzun zamandır böyle yazamıyordum. Neyse geç geldi normalde dün atacaktım fakat hasta oldum ve dün baya kustum. Yani yazacak vaktim yoktu. Yeter baya kendimi acındırdım. VoTe ve yorumlarınızı bekliyorum 😇😂😘.
SEVAP POINT EHE 😅😅😂😂