(Pentru zei cu crush alt zeu)
Încă o zi în care a trebuit să vânezi fantome aproape încontinuu. Obosit/ă nu ai observat una care te-a atacat brusc, doborându-te. Noroc că un alt zeu a apărut, distrugând fantoma.
(Pentru zei cu crush regalia)
Te plimbai singur/ă, seara, pe străzile oraşului când ți-a atras atenția un băiat/o fată ce stătea ghemuit/ă pe o bancă. Ți-ai dat seama că este regalia, căci s-a uitat la tine şi a zâmbit.
(Pentru zei cu crush jumătate fantomă)
Tocmai îți terminaseşi ziua de lucru şi traversai strada, când cineva te-a împins ca să nu fii călcat/a de o maşină. Ai văzut cum aceasta şi-a părăsit corpul devenind jumătate fantomă.
(Pentru jumătate fantomă)
Traversai strada când ai vazut o fată/ un băiat care era sa fie lovit/ă de o maşină, aşa că îl/o împingi exact înainte de impact.
(Pentru regalia cu crush altă regalia)
Erai împreună cu zeul tău şi distrugeați fantome, dar una vă copleşea, voi fiind deja obosiți. Noroc că un alt zeu v-a ajutat. Au început să vorbească aşa că te-ai apropiat şi tu de cealaltă regalia.
(Pentru regalia cu crush zeu)
Te pierduseşi de zeul tău, iar acum se întuneca, aşa că te-ai aşezat pe o bancă aşteptând. La un moment dat ai văzut un alt zeu ce trecea pe acolo, aşa că i-ai zâmbit fericit/ă că poate te va ajuta.
(Pentru regalia cu crush jumătate fantomă)
Tocmai îți terminaseşi ziua de lucru şi traversai strada în urma zeului tău, când cineva te-a împins ca să nu fii călcat/a de o maşină. Ai văzut cum aceasta şi-a părăsit corpul devenind jumătate fantomă.
Ce faci?
(Numele tau, specia si crush-ul)
CITEȘTI
Noragami Roleplay
RandomIdeea originală a cărții nu îmi aparține, este luată de la @ sweet kookies. Sper să vă placă acest roleplay şi să nu vă plictisiți