Dar.... Impactul nu mai vine.
Deschid ochii si il vad pe Leo cum ii opreste pumnul boului. Se uita la mn si apoi incepe sa rada ca un handicapat.
L:Hey. Usor. Lasa-mi mie prilejul asta!Se intoarce la mn cu o fata perversa! Idiotul!
Ma ia de mana si ma duce dupa cladire. Incearca sa imi dea bluza jos dar:
C:Da-te de pe ea perversule!
L:Si daca nu o fac cine o sa ma opreasca?
C:Eu. spune tipul cu par negru
N:Si eu!spune tipul brunet

N:Acum iei mana de pe ea sau ....
L:Sau ce? O sa ma bateti voi?! Hahaha ma faceti sa rad!
C:Leo! Las-o! Ea nu e o tarfa! Nu ca Lili! Pleaca!
L:Bn dar ne vedem in camera papusa!😏Spune si pleaca iar apoi eu alunec in jos de perete si incep sa plang.😢
N:Hey nu plange!
C:Hey gata. O sa fi bine. Apropo cum adica va vedeti in camera?
A:p...ai... sta...stau cu....cu e...el... in came....mera!
C:Esti la FoxCollege? Hai cu noi la rector sa vb cu el sa te muti cu altcnv.Pe drum
A:Eu sunt Anays. Voi?
C:Cole. Iar el e Nick.
A:Incantata. Dar cu cn o sa stau in camera?
C:Poi daca vrei poti sta cu mn. Adc daca nu te deranjeaza.
A:K ms mult Cole!😊
C:Cp. Spune si se uita la mine cu ochii aia caprui superbi! "Iti place de el" IAR INCEPI? PLEACA!AJUNGEM LA RECTOR:
R(rectorul):Da Anays. Ce doresti?
A:Ammmm as putea sa ma mut cu Cole pentru ca eu nu ma inteleg bine cu Leo.
R:Sigur. Cole!Dute strange-i lucrurile si du-le in camera ta! La revedere!
C,A,N:La revedere!A:Ms mult de tot guys! Pai hai Cole sa ma ajuti sa imi strang lucrurile!
spun si Cole imi zambeste si ma ia de mana. Eu rosesc!
Se uita la mine si vede ca am rosit si imi zambeste si mai dragut.😊😊Ajungem in camera si imi strang repede lucrurile.
Imi iau cele doua valize si pe Sara(evideeeent) si merg cu Cole spre camera noastra...adica a lui....C:Siii am ajuns!
Spune cand intram in camera. Era in alb,negru,si gri, exact pe gustul meu.
C:Stiu ca nu iti place ca e mult negru dar....
A:O ador. E exact pe gustul meu!😀
C:Pe bune?! Super. 😊9:30 P.M.
Ma uit in camera si vad ca e doar un pat. Unul mare dar doar unul. O...k...
M-am dus la baie sa ma spal dar fuck. Mi-am uitat lucrurile in dormitor! Trg sa nu fie Cole acolo!
Imi infasor trupul intr-un prosop negru si ies din baie. Fuck era acolo!
A:Aaammm eu...eu mi-am uitat hainele.
C: Poftin ia un tricou de-al meu si i-ati niste chilotei (😂)
A:Aammmm dar...k. spun si iau un tricou negru si niste chiloti din dantela neagra. "Mrrrrr" Taci subconstientule!Merg in baie. Ajunsa in baie imi dau prosopul jos dar aud pasi in spate si il vad in oglinda pe Cole cum venea incet spre mine.
Inainte sa pot face cv m-a intors cu fata spre el si m-a sarutat! I-am raspuns. Dc am fct-o?! Cred ca il plac. Mult!C:Vb in dormitor,Any.😊
Spune el iesind din baie eu imbracandu-ma repede. Cand am iesit din baie el avea doar boxeri iar corpul bine lucrat ii era la vedere.
M-am pus in pat si.....Va continua.....
Sper ca v-a placut.😄
CITEȘTI
Lumea e a mea
Teen FictionAnays, o fata de 15 ani descopera ce inseamna viata la colegiu atunci cand se muta la FoxCollege.