KAAN'dan :
"Ne yani bir gay seni öpmeye mi kalktı ahahah" diye gülen berk durmadan can ile dalga geçiyordu. Ne kadar sinir olup üzülsemde bunu belli etmedim evet ben bir lgbt bireyi kaan demir ama bunu bütün arkadaşlarından saklayan kişi. 17 yaşındayım ve şuan okulun bahçesinde dün parkta Can'a sulanan bir eş cinselden bahsedip yani iğrenip dalga geçiyorlar bende miş gibi davranıyorum. Birden canı sıkkın gibi duran ama belli etmemeye çalışan kuzey girdi konuya "bu akşam erkekler size bişi demiyorum kızlar kendinizi ayarlayın içiyoruz." Dedi uzun uzun yüzünü inceledim. Çok çekici muhteşem birisi tanıştığımızdan itibaren yoğun duygular hissediyorum ama tabi ki o bunu bilmiyor. Bilmiycekte. Ona baktığımı anladı ve hemen gözümü kaçırdım. "Kaan geliyorsun dimi" dedi gülümseyerek. "Eyülül geliyorsa tabi ki geliyorum" dedim ve Eylül'ün yanağını öptüm. Eylül kuzey' in ikiz kardeşiydi ve biz sevgiliydik aslında birbirimize karşı ne o ne de ben bişey hissediyorduk sadece ortama ayak uydurmak içindi. "Tabi geliyorum sevgilimm" dedi ve sarıldı.
"Tamam o zaman ayrılın bence abisi var bu kadar rahat olmayın" dedi Alev. Alev çok değişik bir kızdı erkek gibi erkeksi duruşu vardı. Kısa saçı ile tam erkekti. Ve aramızda en çok Eyül'ü kıskanır ve korur bir abla gibi.●●●●
Kaan'dan
Eve gitmiş üstümü değiştirmiştim. Sahile gidicektik ve sakin sakin oturup içicektik. Biz baya kalabalık 8 kişilik bir gruptuk. Kuzey ve Alev sevgiliydi ikisi de inat ve tehlikeli çok saçma ama hiç sevgili gibi değillerdi ama ortalık yerde öpüşürlerdi. Ve çok kez de ilişkiye girdiklerinden bahsettiler. Kuzey'i aşırı kıskanıyordum ama sesimi çıkaramıyordum tabi. Sahile geldiğimde herkes ordaydı "selam millet" diye bağırdım. Hepsi hoşgeldin dedi ve yere oturdum. Kuzey kenarları açık olan atlet tarzı (adını bilmiyorum herneyse jcjdjs) .
T-short giymiş altında ise sade bir şort. Her zaman ki gibi Çekici. Berk ve yağmur cipsleri ve içkileri getirdiğinde içinde neler olduğuna baktım. "Yaaa bu duble yoğun alkol çok acı oluyor kii kolonya gibi tadı." Diye çemkirdim. Eylül yanıma gelip "ya Kıyamam ki Sana ben" dedi ve yanaklarımı sıktı. "Her neyse rendbull da var orda karıştır iç senin için daha kolay olur içmen kusmazsın çabuk hem." Dedi kuzey. Bende kafamı tamam anlamında salladım. Yaa beni de düşünürmüş yerim o ağzını. Neyse sakin ol kaan. "Kaan" dedi kuzey. O sırada birayı kafama dikiyordum birdanda seslenince heyecan yapıp azımın kenarından çıktı. Rezil oldum ya. Aferin kaan. "Sakin ol küçük" dedi ve güldü. Küçük ne ya. Azımı elimin tersiyle sildim ve "efendim" dedim "fazla içme sonra azıtıyorsun kusuyorsun" dedi bende bir an gelen cesaretle dil çıkarıp elimdeki şişeyi tek dikişte bitirdim. Hafif tebesümle gülümsedi. Tam üçüncü şişeyi alcaktım ki sendelenerek yere düştüm ve birden istemsizce ağlamaya başladım. Diğerleri kendi alemindeyken kuzey yanıma gelerek "ya ben sana ne dedim küçük şey" dedi ve güldü. "Neyse ben bunu götürüyorum siz keyfinize bakın gençler" dedi kuzey ve beni kaldırarak koluna aldı. Arabada hiç konuşmadık ve ben hep onu izledim bişey derse diye hiç düşünmeden. "Biliyorum erkeklerin dikkatini çekecek kadar yakışıklıyım" dedi ve sırıttı. "Çekicide" dedim ve cama dönerek dışarıyı izledim. "Küçük bir kız gibisin hemen sarhoş oluyorsun. Ama çok tatlı oluyorsun böyle olunca da" dedi ve kahkaha attı. Ve arabayı bir apartmanın önüne durdurdu. "Neden sizin eve geldik ki" dedim. "İstersen seni eve bırakıyım annen hepimize sıçsın ha ne dersin?" Dedi bende Hayır anlamında kafamı salladım. Arabadan indi ve o sırada bende iniyordum ama dengemi sağlıyamadım ve tam düşerken kuzey yetişti ve tuttu. Ardından ne olduğunu anlayamadan kucağına aldı bende anı yaşa diyerek göğsüne kafamı koydum ve o eşsiz kokusunu içime çektim.
●●●
Eve girip salondan geçtik ve ben birden suratına bakıp "hey nereye" diye çemkirdim. "Küçük bir çocuk gibi mızmızlanmayı bırak banyo yapıcaksın" dediği anda utandım. Acaba benle o da mı yapıcaktı. "Neden sustun" dedi hiç anlamında kafamı salladım. Banyoya gelmiştik beni klozetin kapağına oturtup küvete suyu doldurmaya başladı. O sırada üstündeki T-short'ü çıkardı ve ben sadece onu izliyordum birden bana döndü ve sırıttı neden böyle ani hareket yapıyordu ki. Benim yanıma gelerek üstümdekileri çıkarmaya başladı "hey ne kadar arkadaş olsak da senin yanında soyunamam ayıp denen ve özel denen bişey var" dedim "umrumda mı şuan kendine gelmen lazım zaten ayıldıktan sonra bişey hatırlamıyorsun" dedi ve güldü "hem zaten Boxer üstünde kalcak" dedi ve kahkaha attı. Üstümdekileri çıkardıktan sonra beni tekrar kucaklayarak küvete koydu. Yüzüme su atmaya başladı ve çok soğuktu üşümeye başlamıştım "üşüyorum" dedim. O cevap vermeden üstündekileri çıkardı ve şuan karşımda boxerla duruyordu. Küvetin içine girip oturdu ve beni kendine çekti. Kollarını belime doladı "iyi mi böyle" dedi ve birden ona doğru döndüm kafamı sallamakla yetindim dip dibeydik nefesini hissediyordum birden "yapma bana bunu" diyiverdim. "Asıl sen Yapma" dedi biran afallasamda indirmedim kafamı. Birden gelen cesaretle dudağına ufak öpücük kondurdum. Ve şaşırarak hiç bir tepki vermedi. O an yerle bir oldum diyebilirim sustu konuşmadı yer yarılsa da yerin dibine girsem keşke. Ağlamaya başladım "Özür dilerim elimde değil dayanamadım seviyorum seni istiyorum Alev'in değil benim ol istiyorum senin kokunu istiyorum ama olmaz biliyorum bidaha asla yapmam böyle bişey sö..." diye tamamlayamadan dudaklarıma yapışıp sertçe öpmeye başladı. Birden gözlerim kocaman açıldı ve hemen kendime gelip karşılık vermeye başladım. Dokunduğu heryerim yanmaya başlamıştı resmen içimde çok farklı şeyler hissediyordum. Birden ayağa kalktı ve benim boxermı çıkarıp havlu ile sardı vücudumu kendinin de çıkarıp beline doladı ve beni yine kucağına alıp oturma odasına götürdü. Koltuğa yatırıp üstüme yapıştı ve boynumda dilini gezdirmeye başladı kulağıma gelerek fısıltıyla "seni istiyorum" dedi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIR (one shot)
Short StoryBu kitap LGBT içeriklidir. Eğer rahatsız olacak olanlar varsa okumadan ve kötü yorum yapmadan önce bir kez daha düşünsün.