Capitolul 22

264 19 7
                                    

Peste 5 zile...

Per. Autorului

Zilele treceau repede...Ananda si Cristi nu-si vorbesc nici in prezent unul altuia...

Per. Ananda

E luni. Orele au fost extrem de plictisitoare. Dupa ore merg la cimitir, la mormantul lui Flavius. Langa mormant era o banca, de fiecare data cand mergeam acolo si stateam pe banca il simteam langa mine. Ma asez si...

Eu- Flavius...de ce a trebuit sa mori?
Eu te iubeam...si te iubesc, si te voi iubii chiar daca nu mai esti aici...desi eu...simt ca te-am tradat, si imi dau seama ca nu e bine ce am facut. Nu pot sa te uit, nu pot sa iti uit ochii aia albastri ca cerul, parul tau blond si mereu bine aranjat...ai fost baiatul perfect. Ai plecat prea devreme...apoi incep sa plang sprijinindu-ma de crucea din piatra ce era asezata pe mormantul sau. Apoi simt un vant rece. Simt ca cineva imi pune mana pe umar, si cu o voce usoara imi spune...

X- Nu mai plange...totul va fi bine.

Apoi intorc capul. Era Cristi.
Ma intorc catre el, si cu toata puterea il strang in brate, aveam nevoie, aveam nevoie sa ma descarc, simteam atata iubire cand il strangeam in brate, nu voiam sa ii mai dau drumul.

Eu- Dar...dece ai venit aici?

C- Am vazut ca vii zilnic la cimitir.

Eu- Da.

C- Chiar il iubeai...

Eu- Da.

C- Imi pare rau ca eu in loc sa te ajut am pus si mai multa presiune pe tine. Am intles ca e alegerea ta, si nu te pot forta eu sa ma iubesti.

Eu- Ma bucur ca ai intles...

Apoi il strang si mai tare in brate, el facand la fel, si lasndu-mi lacrimi sa curga pe obraz Cristi se uita la mine in ochi si imi spune...

C- Nu mai plange! Totul va fi bine, iti promit..

Apoi...

Suspans...ce credeti ca se va intampla?

FataNebuna912(nigga You Gay)

 Just A Dream - (Vlad & Christian) TERMINATAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum