Fata de pe live

1 0 0
                                    

Cand eram mica,imi placea sa ma joc cu papusile. Imi placeau in general cele Creepy. De acolo vine si pasiunea mea pentru chestiile horror. Ma jucam cu ele,le citeam revistele. Asta prin clasa a 3 a. Imi placeau mult. Ma uitam pe youtube,pana cand dau de ceva. Un videoclip Live. Am dat clic. Pe ecran se putea vedea in stanga o imagine a unei camere intunecate a unei fete,iar in dreapta erau comentariile,stiti voi cum e pe live. Parea plictisitor,dar ceva ma facea sa raman. Live-ul s-a terminat,asta ne-a anuntat acea fata. Nu a facut prea multe,doar a vorbut ceva ce eu nu puteam intelege. Tot ce am inteles de la ea este ca era din orasul meu si avea aceeasi varsta ca si mine. Desi nu stiam engleza,am reusit sa-mi dau seama despre ce era vorba,bineinteles Google Translate. In monetul acela,laptopul meu s-a stins. Staim ca avea baterie,deoarece era la incarcat. Am auzit un zgomot. Parea a fi din bucatarie. M-am dus sa verific,crezand ca este fratele meu,insa nu era nimeni.Ma duc la mine in camera. Se aud pasi pe scari. Se aud din ce in ce mai tare. Deodata se opresc. Tot ce mai puteam auzi era respiratia mea si inima batand rapid. Usa se deschide usor. Era mama. Mi-a spus ca era timpul de culcare. M-am bagat in pat. Mama m-a invelit,m-a pupat pe frunte si mi-a spus ''Noapte buna!''. Insa nu era asa buna pe cat credeam. Ma uitam pe geam. Era chipul unei fete ca cea de pe live. Nu ma puteam misca. Tot ce puteam face era sa ma uit la ea. Se auzeau zgomote. Ma trezesc. Era doar un vis. Ma simteam mai bine stiind asta. M-am pregatit de scoala.

Cand am intrat in clasa,doamna invatatoare ne-a prezentat-o pe noua noastra colega,fata de pe live.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 23, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CreepypastaWhere stories live. Discover now