SIKILDIM SENDEN

432 30 59
                                    

Yasemin ve Ömer yemeğe gider. Tabi ki de Yasemin'in ısrarıyla.
Y: Aşkım sen o kızıl kafayı niye işe aldın?
Ö: Defneyi mi?
Y: Adını da çabucak öğrenmişsin?
Ö: Kız asistanım Yasemin. Ne bekliyorsun?
Y: Deneyim sıfır. Niye işe aldın?
Ö: Sinan çok güveniyodu.
Y: Sinan çok güveniyordu. Madem o kadar güveniyordu kendi asistanı yapsaydı ya.
Ö: Abartma Yasemin.
Y: Neden böyle yapıyorsun Ömer. Biz sevgiliyiz. Seni kıskanmaya hiç mi hakkım yok.
Ö: Yasemin boğma beni.
Y: Ha boğuyorum yani ben seni öyle mi?
Ö: ...
Y: Cevap ver Ömer (bağırarak söyledi.)
Ö: Öyle Yasemin boğuyosun beni. Sıkıldım senden. Senden de sebepsiz kıskançlıklarından da boş triplerinden de. SI- KIL- DIM
Y: Ne istiyosun Ömer anlamıyorum.
Ö: Ayrılalım Yasemin.
Y: Ne! Beceriksiz bir asistan kız yüzünden ayrılıyoruz yani.
Ö:  1- biz beceriksiz olup olmadığını bilmiyoruz, görücez. 2- biz defne yüzünden değil senin kıskançlıkların yüzünden ayrılıyoruz. Ayrıca bana göre değil Tek bir kızda takılı kalmak falan. Gecelerin adamıyım ben.

#sabah şirket #
Defne odasında programı kontrol ediyor. Ömer de odasında çalışıyor.
Yasemin Defnenin odasına dalar.
Y: Her şey senin yüzünden oldu
D: Pardon ne benim yüzümden oldu.
Y: Ömer beni terketti senin yüzünden
D: Benimle ne ilgisi var.
Y: Görüceksin. İntikamımı alıcam. Bu yaptığını sana ödeticem.
Bu sırada içeri elinde çiçekle İso girer.
Y: Hayır bide sevgilin mi var. Ama ödiyceksin yaptıklarını der ve çıkar.

Ömer Defnenin odasına bakınca elindeki çiçeği Defneye veren bir adet İso görür. Defnenin kapısının oraya gider ve dinlemeye başlar.

D: İso senin burda ne işin var?
İ: E bi hayırlı olsun diyelim dedim defocik.
Eee nasıl patronun falan. Kişisel asistanlık falan dedin de müsaitsen oturayım da bi anlat bakalım.
D: Aa otur tabi.
İ: Anlat bakalım.
D: Sinan Bey olmasa ben böyle bir yerde çalışamazdım aslında ama neyse. Benim kişisel asistanlık yaptığım patron Ömer iplikçi. Adam tam bir İşkolik.
İ: Eee biraz önce ki kadın.
D: Ömer Bey'in sevgilisi. Dün ayrılmışlar. Kadın ayrılmalarının sebebini bana bağladı. Ödeticem sana bunu falan dedi.
(Ömer bunları duyunca sinirlenir. Tam o sırada yasemini görür ve bağırmaya başlar.)
Ö: Yasemin bizim ayrılmamızın sebebini başkasında arama.
Y: Odama gel orda konuşalım.
Ö: Hayır Yasemin. Burda konuşucaz. Biz senin yüzünden ayrıldık. Boş triplerin yüzünden. Bizim ayrılmamızda Defnenin de başkasının da bi etkisi yok.
D: O beni mi korudu (sadece isonun duyabileceği şekilde söyledi.)
Y: Maşallah hiç durmamış hemen de yetiştirmiş.
Ömer önce Defneye bakar. Sonra tekrar Yasemine döner.
Ö: Bana kimse birşey söylemedi. Odamdan Defnenin odasında söylediklerini duyduğumu tahmin edebilirsin herhalde.

Arkasını döndü bir iki adım atıp tekrar Yasemine döndü.
Ö: Defneye yada başka bir çalışana bu şekilde konuştuğunu bir kez daha duyar yada görürsem bu şirketteki son sözlerin olur.

Sınır: 30 vote 30 yorum

Nasıl bir bölümdü sizce??

Ömer Defneyi neden korudu??

Sizce yeni bölümde neler olacak??

DOĞRU AŞK ASLA BİTMEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin