Imię: Przyjaciel, potem Morah
Wiek: 50 000
Płeć: Mężczyzna
Rasa: Stworzony/ DemonWzrost: 201 cm
Waga: 85 kg
Odcień skóry: Czarna (dosłownie)/ szara
Kolor oczu: Czarne twardówki, ciemno-czerwone tęczówki
Znaki szczególne: Rogi, ostre zęby, szpony
Włosy: Czarne, krótkie
Postura: ProstaUmiejętności: Opętanie, telepatia, czarna magia (i coś tam jeszcze co już będzie wyjaśnione w książce)
Słabość: Tzw. Boski metal (wyjaśnienie niżej)
Zamieszkanie: Skorumpowana KairaaOsobowość: Kłamliwy, choleryk, wredny
Największy lęk: Obalenie z tronu, śmierćDod. Info: Posiada on dwie 'formy' (podobnie jak jego późniejsze kreacje). Pierwsza to rogata postać o czarnej skórze, podobnej do kamienia, z kłami i długimi szponami oraz prawie łysa. Druga to postać wysokiego mężczyzny o blado-szarej skórze. Ma on krótkie czarne włosy, czarny zarost i jest uważany za przystojnego. Nadal ma rogi oraz ostre zęby.
Ps. Dwie 'formy' zostały stworzone przez Onego po to, aby pierwsza była w stanie go obronić, a druga aby Przyjaciel nie utknął w przerażającym ciele na zawsze.Biografia: Został stworzony przez Onego, gdy ten zrobił się samotny. Bóg chciał, aby Przyjaciel był jego dokładnym przeciwieństwem. Jego budowa jednak okazała się trudniejsza od budowy roślin czy zwierząt, więc Ony musiał się wspomóc Boskim metalem. Był to sztylet stworzony przez niego, aby móc się obronić przed potencjalym zagrożeniem. Jednocześnie sztylet ten stał się jedyną bronią, która mogła zabić Przyjaciela (o czym On nie wiedział), ponieważ bożek chciał aby jego przyjaciel towarzyszył mu wiecznie. Jednak po wielu latach, stworzony stał się zazdrosny o moc Onego, ponieważ sam chciał też tworzyć. Sądził, że po zabiciu jego stwórcy będzie mógł posiąść jego moc i sam stworzyć co będzie chciał. Po zabiciu i przejęciu mocy Onego, Przyjaciel nadał sobie nowe imię- Morah, które oznaczało 'niszczyciel'.
Nie spodziewał się jednak, że nie będzie w stanie opanować mocy swojego stwórcy i nie mógł z tego powodu stworzyć czegoś z niczego. Więc porwał pewną kobietę, którą Ony stworzył (wraz z wieloma innymi ludźmi) i przy użyciu pewnego sztyletu z niezwykłego materiału stworzył swoją pierwszą kreację, której życie potem musiał podtrzymywać czarną magią, bo zamiast stworzyć ją idealną, Morah powoli ją zabijał. W końcu ją porzucił, gdy jeszcze żyła, a jednocześnie zaczęła się psuć od środka (Kobieta jednak przeżyje, co zostanie wyjaśnione w następnym rozdziale). Poszedł porwać kolejną osobę z nadzieją, że tym razem mu się uda.Będzie on osadzony w 'Trzynastu'.
CZYTASZ
Organizator OC
RandomTak jak w tytule, jest to mój osobisty organizator OC. Będzie on pisany bardzo luźno i z możliwymi błędami. Będę go aktualizować, gdy tylko wpadnie mi jakiś ciekawy pomysł do głowy.