5.BÖLÜM

22 2 19
                                    

Tüm gün Aslı ile beraber gezmiş güneş batmaya yakın yola çıkmışlardı.

"Ya Kenan nereye gidiceğiz söylesene."

"Olmaz Aslı süpris gideceğimiz yer ama yol uzun yat istersen sen."

"Tamam ama bir yerde mola ver sen de çok yorma kendini geç gidelim bir şey olmaz."

"Yok! Olmaz! Direk gidelim çok yol gitmeyelim sen de yorulma."

"İyi tamam ama o zaman yorulduğunda söyle ben geçeyim direksiyona."

"Tamam tamam yat hadi sen."

Aslı ayakkabılarını çıkartıp kendine çekti ve kafasını koltuğun omuz kısmına yaslayıp koltukta yan döndü ve Burak'a bakarak gözlerinin yavaş yavaş kapanmasına izin verdi.

Aslının uyuduğun anlayan Burak ona bakamamanın verdiği hüzünle yola devam etti.

...

"Aslı kalk hadi güzelim!"

"Ne oldu Kenan ya biraz daha yatayım işte çok uykum var."

"Olmaz Aslı kalk ihtiyaçlarını hallet de yola devam edelim. Çok yolumuz var, hadi."

"Offff! Tamam hadi çekil önümden elimi yüzümü yıkayayım da yemek yiyelim acıkmışım."

"Tamam ben seni yemekhanenin önünde bekliyorum."

Aslı durdukları dinlenme tesislerinin içine girdi ve tuvalete doğru ilerlemeye başladı. Bu sırada biri kolundan tuttu. Kim olduğuna bakmak için arkasını döndü.

"Kenan neden kolumu tutuyorsun ya korktum."

"Ya özür dilerim korkutmak istemedim ama tuvalet paralı."

"yani?"

"Yanında para yok Aslı. Sen bu uyku sersemliğiyle tuvalette elini yüzünü yıkayamazsın da. Yardım etmemi ister misin?"

Aslı pişkince gülen Kenan'a baktı ciddi mi diye. Burak ise hala pişkince gülmeye devam ediyordu.

"KENAN SENİ GEBERTİRİM!"

"Tamam ya şaka yaptım hadi al şu parayı git tuvalete ben seni bekliyorum."

Aslı kafasını sallayıp Burak'ın elindeki 1 tl'yi alıp tuvalete gitti.

Burak o sırada karşısında gördüğü takılara bakmaya başladı. Oraya bakarken içinde isimlerin yazdığı renkli saatler dikkatini çekti. Kız ve erkek isimleri vardı. Her saatte bir isim vardı. Burak kendi ismi ile Aslının isminin olduğu saati buldu.

Burak saatleri hediye paketi yaptırdıktan sonra Aslının tuvaletin olduğu yerden geldiğini ama sinirli olduğunu gördü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Burak saatleri hediye paketi yaptırdıktan sonra Aslının tuvaletin olduğu yerden geldiğini ama sinirli olduğunu gördü.

"Aslı! buradayım. Ne oldu neden sinirlisin?"

Gün Batımı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin