Poti sa scapi de viata ?

121 6 0
                                    

Poti sa scapi de viata ? 

"Odata ajunsa acasa mi-am aruncat geanta in cuier , am fugit in sufragerie , Zayn era linistit langa Andreea , m-am linistit , mi-am pus mana pe piept , gafaiam puternic din cauza alergatului catre casa , i-am salutat pe cei doi , am urcat repede in camera mea cu speranta ca-l voi gasi pe Louis , cu frica , tremuram din toate incheieturile , am deschis usa fara sa privesc inapoi , am inaintat cu capul inauntru vazandu-l pe Louis cum statea intins pe pat butonand telefonul , am decis sa nu vorbesc despre ce auzisem , ar fi fost urat sa stiu ca asta e adevarul . plus ca posibil m-ar fi mintit . " 

- Heii . - am spus zambind vazandu-i privirea fixata pe mine din cap pana-n picioare , isi muscase buza iar eu observasem asta . 

- Heii . Cum a fost ? - si-a lasat telefonul pe masa si a venit inspre mine cu bratele deschise , mi-am lasat geanta in cuierul camerei si l-am imbratisat .

- Pai , profund cu dispret si ura . - am chicotit lipindu-mi corpul de al lui , capul standu-mi pe pieptul lui perfect , acesta si-a asezat barbia peste crestetul meu . 

- Ura ? Ti-a spus ceva neplacut ? 

"Asta era , cuvintele astea m-au apasat pe suflet , nu stiam cum sa-l intreb si cum sa-i spun ce am aflat , era greu , simteam cum cuvintele imi veneau pe limba si eu le inghiteam fara sa scot vre'un sunet , ma simteam inchisa cu un criminal in serie , bataile in usa de la intrare ne-au atras atentia si ne-au intrerupt discutia , am expirat usurata "

- Vorbim despre asta m-ai tarziu - a spus Louis ridicandu-mi cu doua degete puse sub barbie privirea spre el , l-am privit in ochi , ochii lui albastrii ma faceau sa-mi pierd rabdarea , il vreau , il vreau acum , in patul meu , gandirea mea nu mai functioneaza in contact cu Louis . Tot ce am in cap sunt scene de sex , partide , minunatii . Nu stiu ! [ ... ] 

- Erm , Louis si Zayn sunt pe aici ? - intreaba un baiat la fel de bine facut ca acestia . 

*L-am privit pret de o secunda ridicandu-mi o spranceata , ma uitam la el de sus in jos,  nici nu aveai ce sa vezi , parul lui ciufulit si ridicat in sus , barba de tunsa sa zic asa *

- Da , sunt aici . - L-am poftit inauntru . 

- Super . - a zis incepand sa chicoteasca , si-a ridicat bagajul si a intrat , gen O.o [ ... ] 

~Camera de durere~

Teoretic ? Camera in care a mei si-o trag toata ziua , o camera cu pereti rosi , plina cu  vibratoare , dildouri , dopuri anale , nu stiu cateodata mama asta ma sperie , e de treaba dar ma si roade gandirea ei pe creieri . 

- Louis, camera asta ma deprima . 

- Pe mine ma tortureaza , sunt aici cu tine intr-o asemenea camera si totusi . - rade- 

- Suge-ma ! - zise ea in gluma - 

- Sigur, daca vrei tu . - rade si el - 

"In acel moment corpul lui era lipit de al meu , ma privea cu superioritate , ma simteam supusa lui , vroiam sa-i scot scula din pantaloni si sa incep sa ma joc cu ea , era riscant avand in vedere ca sunt crezuta cea mai rea fata desi eu sunt cea cuminte , il vroiam asa de mult "

- Louis ! * am spus lasandu-mi capul in jos , acesta mi-a ridicat privirea incepand sa ma sarute cu pofta * mhmm *l-am impins stergandu-mi buzele umede cu maneca bluzei in dungi* Nu e bine . Esti un criminal ! *m-am rastit la el *

Raven !Where stories live. Discover now